• امروز : یکشنبه - ۱۷ تیر - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 7 July - 2024
3
امام جمعه شهرستان بختگان:

تامین سند مالکیت برای واحدهای مسکونی بختگان مشکلات مردم را حل کرد

  • کد خبر : 36732
  • ۰۷ آذر ۱۴۰۲ - ۰:۴۵
تامین سند مالکیت برای واحدهای مسکونی بختگان مشکلات مردم را حل کرد
فارس_ امام جمعه شهرستان بختگان با تقدیر از مسوولان بنیاد مسکن این شهرستان با اشاره به تامین سند مالکیت برای واحدهای مسکونی و املاک در این شهرستان اظهار کرد: تامین سند مالکیت تا 90 درصد از مشکلات حقوقی املاک و معاملات مسکن را رفع کرده است.

گیتی آنلاین_ حجت الاسلام عبداله طیبی با تقدیر از مسوولانی که در تامین سند مالکی واحدهای مسکونی و املاک شهری و روستایی نقش داشتند افزود: تامین سند مالکیت موجب قانونمند شدن معاملات و کاهش اختلافات ملکی است ، اختلافات ملکی به تشکیل پرونده های قضایی منجر می شود ، روستاییان و شهروندان با تامین اسناد مالکیت بیشتر احساس رضایت دارند ، افزایش رضایتمندی مردم در راستای آرمان های نظام است.

رضاییان مدیر بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان بختگان نیز با تقدیر از همراهی و مساعدت فرماندار و امام جمعه این شهرستان ، صدور اسناد مالکیت را دستاورد همراهی و هم افزایی ثبت اسناد و املاک این شهرستان و بنیاد مسکن دانست و ادامه داد: از همه ظرفیت های قانونی در این زمینه بهره گیری می شود.

مدیر بنیاد مسکن شهرستان بختگان ادامه داد: طی دستور رییس قوه قضاییه در ماه گذشته و سفر حجت الاسلام و المسلمین محسنی اژه ای به استان فارس ، در یک کار جهادی و هماهنگ با تعامل و هم افزایی بنیاد مسکن استان و اداره ثبت اسناد و املاک استان فارس بیش از ۹۰ درصد از اسناد مالکیت واحد های مسکونی شهری شهرستان بختگان آماده شد و به متقاضیان اعطا گردید.

رضاییان ادامه داد: طی مراسمی که با حضور حجت الاسلام سید کاظم موسوی رییس کل دادگستری استان فارس ، سید علیرضا حمیدی مدیرکل بنیاد مسکن استان فارس ، کیانی مدیرکل ثبت اسناد استان و برخی مسوولان در شهرستان بختگان ترتیب یافت اسناد مالکیت واحد های مسکونی به متقاضیان اعطا گردید.

وی تاکید کرد، جلوگیری از نزاع و اختلافات ملکی، ارتقای توسعه پایدار و پشتیبانی از مدیریت محیط‌زیست، خودکفایی در امر تولید محصولات کشاورزی، برقراری نظام مالیاتی برای معاملات و اسناد مالکیت، محرومیت‌زدایی روستایی از دیگر نتایج اجرای طرح صدور اسناد مالکیت خواهد بود.

لینک کوتاه : https://gitionline.ir/?p=36732

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.