• امروز : دوشنبه - ۱۸ تیر - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 8 July - 2024
2
فرماندار شهرستان خنج:

تامین مسکن نیازمندان و پیشبرد طرح های نهضت ملی مسکن در شهرستان خنج با اولویت دنبال می شود

  • کد خبر : 42372
  • ۰۳ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۹:۲۶
تامین مسکن نیازمندان و پیشبرد طرح های نهضت ملی مسکن در شهرستان خنج با اولویت دنبال می شود
فارس_ بهادر اسفندیاری فرماندار شهرستان خنج به صورت سرزده از بنیاد مسکن این شهرستان بازدید کرد و گفت: تامین مسکن نیازمندان و پیشبرد طرح های نهضت ملی مسکن در شهرستان خنج با اولویت دنبال می شود.

گیتی آنلاین_ فرماندار شهرستان خنج در این بازدید با متقاضیان طرح های نهضت ملی مسکن به صورت چهره به چهره به دیدار و گفت و گو پرداخت.

اسفندیاری همچنین در نشستی با مهندس جمشیدی مدیر بنیاد مسکن و کارمندان بنیاد دیدار و گفتگو کرد و از خدمات بنیاد مسکن تجلیل نمود.

در این بازدید دکتر اسفندیاری ضمن تشکر از زحمات بنیاد مسکن در شهرستان خنج ، بر تسریع در درخواست متقاضیان ، اجرای پروژه نهضت ملی مسکن ، اجرای طرح های هادی در روستاها شهرستان و تاکید کرد.

بیژن جمشیدی مدیر بنیاد مسکن شهرستان خنج هم در این برنامه بازدید با تقدیر از همراهی فرماندار این شهرستان گزارشی از پیشرفت طرح های تامین مسکن و مقاوم سازی روستاها و همچنین تامین مسکن مددجویان ارائه کرد.

بیژن جمشیدی مدیر بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان خنج در این نشست با بیان گزارشی از طرح نهضت ملی مسکن در این شهرستان اظهار داشت: از همه ظرفیت های قانونی برای پیشبرد این طرح ها بهره گیری شده است.

جمشیدی اضافه کرد: شهرهای خنج و محمله استعدادهای اجرای طرح نهضت ملی مسکن را دارند و تا کنون بیش از چهار هزار نفر در شهر خنج در این طرح نام نویسی کرده اند.

مدیر بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان خنج خاطر نشان کرد: استعلام بیش از سه هزار و ۳۰۰ متقاضی مسکن ملی دراین شهر سبز است و ۶۹۰ متقاضی آورده اولیه را واریز کرده است.

جمشیدی ادامه داد: بیش از ۴۰۰ واحد مسکون یدر مرحله فونداسیون و بیش از ۱۰۰ واحد در مراحل سفت کاری است و طرح های مسکن ملی با شتاب مناسب در حال اجرا است.

در پایان این دیدار فرماندار شهرستان خنج با برخی از متقاضیان گفتگو و از نزدیک در جریان مشکلات آن ها قرار گرفت.

لینک کوتاه : https://gitionline.ir/?p=42372

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.