• امروز : دوشنبه - ۱۸ تیر - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 8 July - 2024
2

تاکید رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز بر اهمیت توجه به مبانی قانون جوانی جمعیت، به عنوان یک اولویت ملی

  • کد خبر : 26420
  • ۰۴ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۷:۵۹
تاکید رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز بر اهمیت توجه به مبانی قانون جوانی جمعیت، به عنوان یک اولویت ملی
فارس_ رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز در پنجمین نشست قرارگاه جوانی جمعیت دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز از ابتدای سال جاری، موضوع جوانی جمعیت را یک اولویت ملی خواند که نیاز است به مبانی قانونی آن توجه ویژه ای صورت گیرد. 

گیتی آنلاین_ دکتر «سید وحید حسینی» در سی و یکمین نشست قرارگاه جوانی جمعیت دانشگاه که صبح امروز، چهارم مرداد برگزار شد، گفت: اجرای برنامه های جوانی جمعیت نیازمند فرهنگ سازی در جامعه است که این امر با همراهی و مشارکت سایر سازمان ها و ادارات قابل انجام است و سازمان های مختلف استان در راستای اجرای بهتر سیاست های جمعیتی با مجموعه دانشگاه علوم پزشکی شیراز همراهی و همکاری داشته باشند تا گامی موثر در این راستا برداشته شود.

او با بیان اینکه از ابتدای سال جاری تا کنون پنج نشست قرارگاه جمعیت در دانشگاه علوم پزشکی شیراز و خدمات بهداشتی درمانی شیراز برگزار شده و ۴۳ مصوبه در این نشست ها به تصویب رسیده است، بر توجه تمام ارکان دانشگاه به اجرای این مصوبات تاکید کرد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز همچنین قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت را قانونی کارآمد دانست که برای تدوین و ارایه آن در کشور اندیشه ورزی شده است و می تواند در راستای جوان سازی جامعه و تحکیم بیشتر بنیان های خانواده و اجتماع موثر باشد، بنابراین باید اهداف این قانون را به درستی بشناسیم و به اجرای آن کمک کنیم.

در این نشست که مهمترین محورهای آن بررسی مصوبات نشست های پیشین قرارگاه جمعیت دانشگاه علوم پزشکی شیراز بود، اعضای قرارگاه راهکارهایی در زمینه اجرای هرچه بهتر مصوبات مطرح کرده و گزارش هر کمیته در خصوص روند پیگیری مصوبات، ارائه شد.

سی و یکمین نشست قرارگاه جوانی جمعیت دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز، صبح امروز چهارم مرداد ۱۴۰۲، در دفتر رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز، برگزار شد.

لینک کوتاه : https://gitionline.ir/?p=26420

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.