• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : Wednesday - 12 March - 2025

اخبار ویژه

تصادف زنجیره‌ای در محور ارومیه به مهاباد با هشت مصدوم برگزاری همایش سیره علوی در دانشگاه علوم پزشکی بوشهر پتروشیمی مارون موفق به تولید گرید جدید پلی‌پروپیلن HP560R شد ۷۰۰ زندانی در آذربایجان غربی چشم انتظار کمک خیرین با حمایت گسترده پتروشیمی خلیج فارس، چهارمین نمایشگاه حمایت از ساخت داخل در صنعت پتروشیمی، بهمن ماه در کیش برگزار میشود. نوای موسیقی سنتی با اجرای «زنده‌رود» در تالار رودکی می‌پیچد ۴۰ درصد تولیدات علمی کشور مربوط به علوم پزشکی است/ راه اندازی ۳۱۳ شرکت دانش بنیان علوم پزشکی در سال جاری شور و شوق جشنواره سینماحقیقت دلگرم‌کننده است عبرت بیاموزیم تا عبرت دیگران نشویم رئیس سازمان بسیج دانش‌آموزی خبر داد: شاداب‌سازی ۳۰ مدرسه ‌در خوی توسط گروه‌های جهادی دانش‌آموزی افتتاح دانشکده دندانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی بابل/ نقش ویژه این دانشگاه در ابعاد آموزشی و درمانی حوزه دندانپزشکی آغاز پویش «تعالی سلامت، استمرار خدمت»

3

تاکید مدیران ارشد بانک ملی ایران بر تقویت حلقه ارتباط میان مشتری و بانک

  • کد خبر : 30333
  • ۲۹ شهریور ۱۴۰۲ - ۲۲:۵۹
تاکید مدیران ارشد بانک ملی ایران بر تقویت حلقه ارتباط میان مشتری و بانک

حسن مونسان عضو هیات مدیره و معاون امور شعب و حسن کاظمی عضو هیات عامل و معاون منابع انسانی بانک ملی ایران با حضور در واحد پاسخگویی روابط عمومی این بانک، بر تقویت حلقه ارتباط میان مشتری و بانک تاکید کردند. به گزارش روابط عمومی بانک ملی ایران، حسن مونسان ضمن گفت و گوی تلفنی […]

حسن مونسان عضو هیات مدیره و معاون امور شعب و حسن کاظمی عضو هیات عامل و معاون منابع انسانی بانک ملی ایران با حضور در واحد پاسخگویی روابط عمومی این بانک، بر تقویت حلقه ارتباط میان مشتری و بانک تاکید کردند.

به گزارش روابط عمومی بانک ملی ایران، حسن مونسان ضمن گفت و گوی تلفنی با مشتریان و کارکنان، بر اهمیت ارتباط با مشتریان تاکید کرد و گفت: در برنامه ارتباط بی واسطه مدیران و مشتریان، دغدغه ها و مشکلات از نزدیک لمس می شوند و ضرورت دارد که مدیران ارشد بانک در جریان امور بوده تا درنهایت نیازهای مشتریان مرتفع شوند.

وی با تاکید بر اینکه کسب حداکثری رضایت مشتریان باید اولویت همکاران و مدیران بانک باشد، اظهار کرد: ارتباط های بی واسطه هم موجب دلگرمی همکاران و هم راهی برای حل و فصل بهتر نیازهای مشتریان است.

عضو هیات مدیره و معاون امور شعب بانک ضمن قدردانی از زحمات همکاران در اداره کل روابط عمومی بانک گفت: باید از تلاش ها و زحمات همکارانمان در این اداره به ویژه در واحد کال سنتر برای پاسخگویی با صبر و متانت به مشتریان بسیار قدردانی کنم چرا که بدون مشاهده فعالیت همکاران در این بخش، نمی توان سختی کار آنها را درک کرد.

همچنین حسن کاظمی عضو هیات عامل و معاون منابع انسانی نیز با حضور در واحد پاسخگویی روابط عمومی به مسائل و مشکلات کارکنان که به صورت تماس تلفنی مطرح شد، پاسخ داد.

وی تاکید کرد: به دلیل گستردگی بانک تا اقصی نقاط کشور، بسیاری از همکاران فرصت طرح مشکلات یا نظرات خود را نمی یابند، اما با ایجاد امکان تماس تلفنی میان مدیران ارشد بانک و کارکنان، بسیاری از همکاران در سایر شهرها توانستند مشکلات و نظرات خود را درباره امور جاری بانک مطرح کنند.

معاون منابع انسانی بانک با تاکید بر اینکه مهم ترین سرمایه گرانسنگ بانک ملی ایران، نیروی انسانی آن است و مدیرعامل و هیات مدیره بانک اهتمام ویژه ای به حل مشکلات معیشتی و شغلی کارکنان دارند، افزود: مسائل و مشکلات مطرح شده از سوی همکاران به طور دقیق مورد بررسی و پیگیری قرار می گیرد و با توجه به شرایط و اقتضائات قانونی نسبت به رفع آنها اقدام خواهد شد.

کاظمی با تقدیر از عملکرد روابط عمومی در تسهیل ارتباط مدیران ارشد بانک با بدنه کارکنان تاکید کرد: نقش روابط عمومی در تحکیم ارتباطات درون سازمانی و همچنین با مشتریان بسیار برجسته است و ایجاد چنین امکانی برای گفت و گو با همکاران در تحکیم هر چه بیشتر این ارتباط ها تاثیر بسزایی دارد.

گفتنی است، از روز گذشته اعضای هیات مدیره بانک به منظور ارتباط بی واسطه با مشتریان و کارکنان بانک در اقصی نقاط کشور، طبق جدول زمانبندی انتشار یافته در واحد پاسخگویی روابط عمومی حضور یافته و پاسخگوی مشکلات و نظرات تماس گیرندگان هستند.

بدین ترتیب امروز علاوه بر حضور معاونین امور شعب و منابع انسانی، روسا و معاونین ادارات کل اعتبارات، بررسی طرح ها و برنامه ریزی و نظارت اعتباری از ساعت 8 تا 9 و 30 دقیقه صبح و روسا و معاونین ادارات کل اطلاعات بانکی، شبکه و زیرساخت، مدیریت عملیات بانکی و توسعه سیستم ها نیز از ساعت 10 تا 11 و 30 دقیقه صبح پاسخگوی مشتریان و همکاران بودند.

لینک کوتاه : https://gitionline.ir/?p=30333

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.