• امروز : پنج شنبه - ۱۴ تیر - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 4 July - 2024
0

تاکید مدیرکل ورزش و جوانان سیستان و بلوچستان بر نظارت و بازرسی مداوم از باشگاه های سطح استان

  • کد خبر : 52967
  • ۱۰ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۸:۴۲
صبح امروز کمیسیون موضوع ماده 5 باشگاه ها با حضور مدیرکل ورزش و جوانان استان سیستان و بلوچستان و با حضور معاونین و روسای ستادی اداره کل با موضوع بررسی مسائل و مشکلات باشگاه ها برگزار شد.

گیتی آنلاین-به نقل از  روابط عمومی و اطلاع‌رسانی اداره کل ورزش و جوانان استان، صبح امروز «پنجشنبه، ۱۰ خرداد ماه ۱۴۰۳» جلسه کمیسیون موضوع ماده ۵ باشگاه ها به ریاست دکتر عباس شیبک مدیرکل ورزش و جوانان استان سیستان و بلوچستان و با حضور معاونین و روسای ستادی اداره کل با موضوع بررسی مسائل و مشکلات باشگاه ها برگزار شد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان در این جلسه بر نظارت و بازرسی مداوم از باشگاه های سطح استان سیستان و بلوچستان، مدارس فوتبال، استخرها تاکید کرد.

عباس شیبک ادامه داد: ممانعت از تاسیس و تمدید مجوز باشگاه هایی فاقد فضاهای استاندارد و ورزشی، و همچنین نظارت بر عملکرد مربیان و مدیریت باشگاه مربوط از مهم ترین اهداف و برنامه های این کمیسیون می باشد.

وی تصریح کرد: اداره کل ورزش و جوانان استان سیستان و بلوچستان نگاه حمایتی به باشگاه های خصوصی استان دارد، از اینرو بر اساس رتبه بندی اعلام شده توسط هیأت پزشکی ورزشی (آمار بیمه ورزشی و ثبت مربیان و ورزشکاران در سامانه مبین) بر انجام مساعدت های لازم در قالب امتیازهای فنی و اعتباری باشگاههای برتر در اولویت قرار می گیرند.

افزایش ۳۵% نرخنامه اماکن و باشگاه های ورزشی در سال ۱۴۰۳، ایمنی باشگاه ها، اعلام تمامی درخواست ها و بازرسی ها بصورت کتبی و انتشار شماره تماس روسای هیات های ورزشی در فضای مجازی از دیگر مباحث مطرح شده در این جلسه بوده است.

لینک کوتاه : https://gitionline.ir/?p=52967

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.