• امروز : دوشنبه - ۱۸ تیر - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 8 July - 2024

اخبار ویژه

چرخ صنعت و کشاورزی یک شهر با کمک کمیته امداد می‌چرخد درخشش بانک سپه در نخستین جشنواره فرهنگی اقتصادی آگهی‌های بازرگانی صدا و سیما اجلاسیه ۴۲۲ شهید شهرستان کهگیلویه ساعت ۲۰ روز دوشنبه ۱۰ اردیبهشت با حضور معاون اجرایی رئیس جمهور برگزار خواهد شد. بازدید اصحاب رسانه استان سیستان و بلوچستان به همت بسیج رسانه استان از واحد های تولیدی سجاد افشاریان برای «معجون السلاطین» پوستر طراحی کرد تخصیص سهمیه سوخت به ناوگان دیزلی در فردیس شناسایی بیش از ۱۲ هزار مورد جدید با احتمال دیابت در فارس، از ابتدای پویش ملی سلامت تاکنون جشن بزرگ میلاد پیامبر اسلام فردا در تهران برگزار می‌شود اعزام و پذیرش بیش از دو هزار مسافر نوروزی در فرودگاه‌های استان سیستان و بلوچستان اهدای تجهیزات پزشکی به ارزش ۵ میلیارد ریال به دو پایگاه اورژانس فراشبند برقراری بیش از ۲۰۴ هزار تماس با اورژانس در طرح سلامت نوروزی/ معدوم سازی ۵۰۰ تن مواد غذایی فاسد سرپرست معاونت امور معادن و صنایع معدنی اداره کل صمت فارس منصوب شد

0

تجدید خاطره نظری در دبیرستان محل تحصیلش در روزهای پیروزی انقلاب اسلامی

  • کد خبر : 49310
  • ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۲:۰۹
تجدید خاطره نظری در دبیرستان محل تحصیلش در روزهای پیروزی انقلاب اسلامی
آیین «زنگ سپاس معلم» با حضور نماینده عالی دولت در خراسان رضوی همزمان با گرامیداشت مقام معلم در مشهد برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی گیتی آنلاین خراسان رضوی در مشهد، به نقل از اداره روابط عمومی استانداری خراسان رضوی، یعقوبعلی نظری سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت طی آیین زنگ سپاس معلم که در هنرستان کار و دانش جمال نصیرزاده مشهد برگزار شد، اظهار کرد: این موجب افتخار است که در این مدرسه حضور پیدا کنم و یادی کنیم از همه کسانی که در گذشته هم مشغول تعلیم بودند، هم معلمانی که مشغول تلاش بودند و تمام کسانی که در اینجا علم آموختند.

 

وی افزود: هفته گرامیداشت معلم را محضر معلمان عزیز تبریک می‌گویم و از تلا‌ش‌‌ها و زحمات آنان در نقاط مختلف استان، صمیمانه قدردانی می‌کنم.

 

استاندار خراسان رضوی با اشاره به خاطرات دوران تحصیل خود تصریح کرد: از سال ۵۴ تا سال ۵۸ در همین مدرسه و در رشته علوم تجربی تحصیل می‌کردم. بر این اساس سال ۵۶ در همین مدرسه با انقلاب آشنا شدم.

 

نظری ادامه داد: تعداد شهدایی که این مدرسه تقدیم انقلاب کرده است را نمی‌توان دقیق گفت اما یکی از شهدای انقلاب در این مدرسه شهید جهانگیر نارنجی است که ما در یک میز با یکدیگر مشغول تحصیل بودیم و ایشان با توجه به فعالیت‌هایی که داشت و رفاقت صورت گرفته، موجب آشنایی بیشتر من با انقلاب شد.

 

وی تاکید کرد: بعد از انقلاب شهید نارنجی وارد جهاد شد و در دفاع مقدس هم نهایتا به شهادت رسید. باید گفت انشاء‌هایی که این شهید بزرگوار در این مدرسه می‌خواند فوق العاده موثر در شکل‌گیری فکر و نگاه دانش‌آموزان بود.

 

استاندار خراسان رضوی با بیان اینکه اوایل مهر سال ۵۷ در محوطه این مدرسه شعارهای انقلابی آغاز شد، یادآور شد: پس از تعطیلی کلاس‌ها و مدرسه، راهپیمایی‌‌های انقلابی آغازشد که نهایتا منجر به پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی شد.

 

نظری خطاب به دانش‌آموزان بیان کرد: شما دانش آموزان با توجه به خون‌های با برکت شهدای انقلاب اسلامی، این مسیر را ادامه خواهید داد و برخلاف سخنان معاندین و دشمنان این ملت؛ مسیر انقلاب اسلامی در حال طی شدن است و قله‌های افتخار را در همه ابعاد ان‌شاءالله طی خواهیم کرد.‌

وی ادامه داد: مشکلات و مسائل اقتصادی با استحکام پایه‌های علمی و مباحث زیرساختی حل خواهد شد و شاهد خواهیم بود که گذشته افتخار آمیز این ملت، مردم و این معلمان عزیز به آینده منور ختم خواهد شد. لذا این امر موجب افتخار ایران اسلامی خواهد بود.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://gitionline.ir/?p=49310

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.