• امروز : شنبه - ۱۷ شهریور - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 7 September - 2024

اخبار ویژه

0

تجلیل از مدیر و کارکنان حراست و حفاظت فیزیکی مجموعه های ورزشی استان سیستان و بلوچستان بمناسبت روز حراست

  • کد خبر : 57793
  • ۲۴ تیر ۱۴۰۳ - ۱۲:۴۰
تجلیل از مدیر و کارکنان حراست و حفاظت فیزیکی مجموعه های ورزشی استان سیستان و بلوچستان بمناسبت روز حراست
طی مراسمی بمناسبت روز حراست با حضور مدیرکل ورزش و جوانان استان سیستان و بلوچستان، معاونین و روسای ستادی اداره کل، از مدیر و کارکنان حراست و حفاظت فیزیکی مجموعه های ورزشی استان تجلیل بعمل آمد.

گیتی آنلاین-به نقل از  روابط عمومی و اطلاع‌رسانی اداره کل ورزش و جوانان استان، طی مراسمی بمناسبت روز حراست با حضور مدیرکل ورزش و جوانان استان سیستان و بلوچستان، معاونین و روسای ستادی اداره کل، از مدیر و کارکنان حراست و حفاظت فیزیکی مجموعه های ورزشی استان تجلیل بعمل آمد.

در این جلسه مدیرکل ورزش و جوانان استان ضمن تبریک روز حراست، از اخلاق‌مداری و پایبندی به قانون و تلاش شبانه روزی کارکنان و همکاران حراست حوزه ورزش و جوانان سراسر استان تشکر و قدردانی کرد.

عباس شیبک افزود: بدون شک نقش نیروهای حراست و حفاظت فیزیکی در حوزه ورزش و جوانان استان سیستان و بلوچستان در جهت حفظ امنیت و حراست از سرمایه های مادی و معنوی سازمان، شناسایی و مدیریت تهدیدها، آسیب شناسی و هوشیاری برای حفظ و ثبات مجموعه ها قابل تقدیر است.

وی در پایان این روز بزرگ را به پاس خدمات شایسته و تلاش های شبانه روزی پرسنل شریف حراست و حفاظت فیزیکی حوزه ورزش و جوانان استان سیستان و بلوچستان که در راستای تعالی سازمان و تحقق اهداف حفاظتی گام های موثری برداشته بودند، تبریک گفت.

 

لینک کوتاه : https://gitionline.ir/?p=57793

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.