• امروز : دوشنبه - ۱۸ تیر - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 8 July - 2024

اخبار ویژه

پنجمین رویداد ملی تولید محتوای دیجیتال بسیج در سیستان و بلوچستان برگزار می‌شود‎ ‎ سقف انتقال وجه پایا در درگاه‌های اینترنت‌بانک تجارت افزایش یافت دانشگاه میسان عراق ده تفاهم نامه با دانشگاه های ایران امضا کرد تیزر پشت صحنه «تابستانی که برف آمد» منتشر شد بازیکنان تیم پهکاپر کرمانشاه راهی مسابقات قهرمانی کشور شدند. استقبال کم نظیر بهره برداران سیستان از میز خدمت جهادی و بررسی مشکلات کشاورزان بانک صادرات ایران به ۵۳ هزار نفر وام قرض‌الحسنه و حمایتی پرداخت کرد آغاز مرحله دوم جشنواره ملی منتظران با استقبال بی نظیر نوجوانان و جوانان رشد ۱۹۵ درصدی سود واسطه‌گری در بانک اقتصادنوین اعلام نامزدهای بهترین گل مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا پتانسیل های بالقوه دیپلماسی عمومی جمهوری اسلامی ایران بازداشت مولوی فتحی محمد نقشبندی/تذکرات لازم به این فرد داده شد، اما او بر انجام اقدامات خلاف قانون اصرار داشت/ با هر شخصی که بر اقدام خلاف قانون اصرار داشته باشد، برخورد قانونی خواهد شد

1

تجهیز مراکز کانون آذربایجان غربی به ۲۷ عنوان کتاب،همزمان با هفته کتاب و کتابخوانی

  • کد خبر : 36511
  • ۰۵ آذر ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۶
تجهیز مراکز کانون آذربایجان غربی به ۲۷ عنوان کتاب،همزمان با هفته کتاب و کتابخوانی
مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آذربایجان غربی از تجهیز مراکز کانون استان به ۲۷ عنوان کتاب در هفته کتاب و کتابخوانی خبر داد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری گیتی آنلاین، مدیر کل کانون استان با اشاره به برنامه های پیش بینی شده به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی با هدف ترویج فرهنگ مطالعه در بین کودکان و نوجوانان گفت: همزمان با سی و یکمین دوره هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران، در مرحله دوم اجرای طرح ملی «در مسیر دانایی، بر بال کتاب» ۲۷ عنوان کتاب برای مراکز کانون استان ارسال می شود.

در این طرح بیش از دوهزار و پانصد جلد کتاب در بین ۳۵ مرکز استان توزیع می شود که پس از ثبت در سامانه کتابداری در اختیار اعضای کودک و نوجوان مراکز قرار خواهد گرفت.

وی در ادامه، تقدیر از اعضای کتابخوان استان، دیدار نوجوانان با نویسندگان، برپایی جلسات معرفی و نقد کتاب، اجرای طرح پیک امید در مناطق عشایری، ویژه برنامه های فرهنگی، هنری و ادبی، فعالیت باشگاه های کتابخوانی را از دیگر برنامه های این هفته برشمرد.

گفتنی است؛ در مرحله اول ارسال کتاب در تیرماه سال جاری، دوازده هزار جلد کتاب و سرگرمی در ۹۰ عنوان بین مراکز کانون استان توزیع شده بود.

لینک کوتاه : https://gitionline.ir/?p=36511

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.