• امروز : دوشنبه - ۱۸ تیر - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 8 July - 2024
2

تحقق۱۷۰ درصدی ردیف بودجه در سیستان و بلوچستان

  • کد خبر : 36341
  • ۰۳ آذر ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۰
تحقق۱۷۰ درصدی ردیف بودجه در سیستان و بلوچستان
رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی سیستان و بلوچستان گفت: ردیف‌های درآمدی در هفت‌ماهه سالجاری حدود ۱۷۰ درصد محقق شده و نشان می‌دهد ظرفیت و پتانسیل در سیستان و بلوچستان وجود دارد.

گیتی آنلاین-به نقل از روابط عمومی، نشست کارگروه تخصصی درآمدها و تجهیز منابع سیستان و بلوچستان برگزار شد.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی سیستان و بلوچستان از برگزاری نشست کارگروه تخصصی درآمدها و تجهیز منابع خبر داد و گفت: تحقق درآمدها نیازمند تلاش و سخت‌کوشی دستگاه‌های اجرایی است.

مهرداد عرب اول با بیان اینکه تحقق درآمدها نیازمند تلاش و سخت‌کوشی دستگاه‌های اجرایی است، بیان کرد: باید بپذیریم که فرایند تحقق درآمد و تعیین میزان آن تا حدودی متناسب با شرایط استان نیست.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی سیستان و بلوچستان ادامه داد:ردیف‌های درآمدی در هفت‌ماهه سالجاری حدود ۱۷۰ درصد محقق شده و نشان می‌دهد ظرفیت و پتانسیل در سیستان و بلوچستان وجود دارد براین‌اساس باید جدولی مبنی بر اینکه کدام ردیف‌های درآمدی بیشتر از رقم ثبت شده در قانون سال ۱۴۰۲ محقق شده تا در لایحه بودجه ۱۴۰۳ اعداد واقعی منظور شود.

وی بیان داشت: با توجه به اینکه مقرر است تعیین میزان تخصیص استان ها در حوزه عمرانی ارتباط مستقیم با درصد تحقق درآمد ها در مقاطع حداکثر سه ماهه داشته باشد، لذا اهتمام ویژه ای برای کسب درآمد حداکثری و حتی مازاد بر آنچه در جداول قانون ثبت شده توسط دستگاه های اجرایی می تواند کمک قابل ملاحظه ای به تامین تخصیص پروژه های عمرانی نماید.

 

لینک کوتاه : https://gitionline.ir/?p=36341

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.