• امروز : جمعه - ۱۵ تیر - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 5 July - 2024
6
مدیر سازمان حمل و نقل درون شهری:

تحویل ۱۲ دستگاه خودروی تاکسی صفر به مالکان متقاضی طرح تعویض تاکسیهای فرسوده

  • کد خبر : 28088
  • ۲۵ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۹:۳۲
تحویل ۱۲ دستگاه خودروی تاکسی صفر به مالکان متقاضی طرح تعویض تاکسیهای فرسوده
مدیر سازمان حمل و نقل درون شهری شهرداری تربت جام گفت: با توجه به همکاری مالکین محترم تاکسیهای فرسوده و پیگیری های این سازمان، تاکنون موفق شده ایم تعداد ۱۲ دستگاه تاکسی صفر از نوع سمند سورن در قالب طرح تعویض تاکسیهای اسقاطی را تحویل تاکسیرانان زحمتکش نماییم و هم اکنون این تاکسیها در مسیرهای تعیین شده و تحت نظر این سازمان ، به شهروندان عزیز خدمات رسانی می نمایند.

محمداسکندری افزود: در سطح شهر تربت جام بالغ بر ۱۲۰۰ دستگاه خودرو در غالب تاکسی خطی ، گردشی ، بیسییم و آژانسی سرویس دهی می کنند که از این تعداد ۵۱۸ دستگاه تاکسی پلاک عمومی است که نظر به سن فرسودگی ۱۰ سال خودروهای عمومی، متاسفانه بیش از ۷۵٪ ناوگان تاکسی شهر فرسوده است.

وی با اشاره به طرح نوسازی ناوگان تاکسیرانی شهری افزود: کاربری تاکسیها به گونه ای است که بیشتر از خودروهای دیگر در معرض فرسودگی قرار می گیرند و در واقع تاکسی های مستهلک و کهنه ، در روند حمل و نقل شهری اختلال ایجاد می کنند و هم باعث آلودگی هوا و افت کیفیت ترددهای درون شهری می شوند. لذا تلاش مجموعه حمل و نقل درون شهری بر این است تا با پیگیری و جایگزینی هر بیشتر تاکسیهای با کیفیت به جای تاکسیهای فرسوده ، ضمن تسهیل در فعالیت و بهبود درآمد قشر زحمتکش تاکسیران ، بتوانیم خدمات مطلوبتری به همشهریان عزیز ارائه نمائیم.

خبرنگار: فرزین رشتی

لینک کوتاه : https://gitionline.ir/?p=28088

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.