• امروز : دوشنبه - ۲۶ شهریور - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 16 September - 2024
1

تخصیص افزون بر ۱۵۰۰ تن کالای ویژه طرح محرم و صفر به سیستان وبلوچستان

  • کد خبر : 61690
  • ۳۰ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۳:۱۰
تخصیص افزون بر ۱۵۰۰ تن کالای ویژه طرح محرم و صفر به سیستان وبلوچستان
رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان سیستان و بلوچستان گفت: امسال بیش از ۱۵۰۰ تن کالای ویژه ایام محرم وصفر شامل برنج،شکر،مرغ و گوشت منجمداختصاص داده شده که بخش عمده این کالاها در ایام محرم توزیع و تا پایان ماه صفر ادامه دارد.

گیتی آنلاین-رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان سیستان و بلوچستان در جریان بازدید از روند خدمت رسانی به زائرین پاکستانی اربعین حسینی در مرز ریمدان گفت: امسال بیش از ۱۵۰۰ تن کالای ویژه ایام محرم وصفر شامل برنج،شکر،مرغ و گوشت منجمد اختصاص داده شده که بخش عمده این کالاها در ایام محرم توزیع و تا پایان ماه صفر ادامه دارد.

علیرضا دهمرده افزود :۳۰۰ تن کالا هم برای مواکب برون مرزی و مواکب داخلی ویژه اربعین حسینی در نظر گرفته شده که با هماهنگی ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات استان در حال توزیع می باشد و تا بازگشت زائرین محترم اربعین ابا عبدالله الحسین (ع) ادامه دارد و سازمان جهاد کشاورزی علاوه بر پاسخگویی تمام وقت جهت تامین کالا در ایام تعطیل، فروشگاه های کشیک را برنامه ریزی نموده است.

وی تصریح کرد: بمنظور تأمین نان مواکب ،سهمیه آرد ویژه به مواکب اختصاص یافته است.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان سیستان و بلوچستان اظهار داشت: در راستای خدمت به زائرین پاکستانی اربعین حسینی،کارکنان این سازمان و ادارات وابسته بطور خود جوش با جمع آوری نذورات همکاران،تشکل‌ها و بهره برداران بخش کشاورزی در سه نقطه در مرز میرجاوه،ریمدان و چابهار موکب راه اندازی و بطور شبانه روزی با وعده‌های غذایی گرم شام وناهار و صبحانه،میان وعده ها و انواع نوشیدنی های سردم و گرم به استقبال زوار حسینی پاکستانی رفته اند.

دهمرده افزود: روزانه ۲۵ تا ۳۰ همکار سازمان جهادکشاورزی و ادارات وابسته در مرزها برای خدمت رسانی به مهمانان حصرت ابا عبدالله الحسین حاضر می‌باشند.

لینک کوتاه : https://gitionline.ir/?p=61690

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.