• امروز : دوشنبه - ۱۸ تیر - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 8 July - 2024
2

تخلف ۹ هزار یورویی در خصوص تعهدات ارزی در آذربایجان‌ غربی

  • کد خبر : 31757
  • ۱۶ مهر ۱۴۰۲ - ۰:۴۵
تخلف ۹ هزار یورویی در خصوص تعهدات ارزی در آذربایجان‌ غربی
مدیرکل تعزیرات حکومتی استان آذربایجان غربی از تخلف ۹ هزار یورویی در خصوص تعهدات ارزی در استان خبر داد.

ارومیه _ گیتی آنلاین، حسین نجف‌زاده مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان غربی گفت: در پی شکایت بانک شاکی پرونده یک شرکت ترخیص کننده کالا برای عمل‌نکردن به تعهدات ارزی قاچاق به میزان ۹ هزار یورو در شعبه ششم بدوی تعزیرات حکومتی شهرستان ارومیه رسیدگی شد.

نجف زاده افزود: شعبه پس از بررسی محتویات پرونده و ارائه‌نکردن مدارک معتبر تخلف انتسابی را محرز اعلام و متهم پرونده را علاوه بر برگرداندن ارز به مقدار تعهدات ارزی به پرداخت پنج میلیارد و ۱۵۰ میلیون ریال جزای نقدی محکوم کرد.

او همچنین گفت: این پرونده در پی شکایت بانک تجارت استان و بازرسی بازرسان صنعت، معدن و تجارت استان تشکیل و جهت رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال شد.

بیش از ۲٫۵ میلیارد ریال مجازات قاچاقچی کالا در آذربایجان غربی

مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان غربی عنوان کرد: همچنین در پی کشف انواع کالای قاچاق شامل (لوازم آرایشی، پوشاک و لوازم آشپزخانه) به ارزش یک میلیارد ریال پرونده‌ای در شعبه اول ویژه مبارزه با قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی خوی رسیدگی شد.

او افزود: شعبه پس از بررسی محتویات پرونده و ارائه‌نکردن اسناد و مدارک معتبر گمرکی، تخلف انتسابی را محرز اعلام و متهم پرونده را علاوه بر ضبط کالاهای کشف شده، به پرداخت دو میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال جریمه نقدی، محکوم کرد.

به گفته نجف‌زاده، مأموران انتظامی هنگ مرزی شهرستان خوی کالاهای کشف شده را در حین گشت‌زنی از یک دستگاه خودروی سمند کشف و برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی خوی ارسال کردند.

وی در خاتمه ضمن اعلام آمادگی تعزیرات حکومتی استان جهت دریافت و رسیدگی فوری به شکایات و گزارش‌ها مردمی از شهروندان درخواست کرد در صورت مشاهده هرگونه تخلف اقتصادی و صنفی، قاچاق کالا و ارز و بهداشت و دارو و درمان موضوع را ازطریق سامانه اینترنتی www.tazirat135.ir یا تلفن ۱۳۵ به تعزیرات حکومتی استان گزارش کنند.

لینک کوتاه : https://gitionline.ir/?p=31757

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.