• امروز : جمعه - ۱۵ تیر - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 5 July - 2024
4

تشریح عملکرد مدیریت امور حقوقی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر

  • کد خبر : 43995
  • ۱۸ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۳:۴۴
تشریح عملکرد مدیریت امور حقوقی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر
بوشهر_ مدیر امور حقوقی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر به تشریح عملکرد مدیریت امور حقوقی دانشگاه پرداخت.

گیتی آنلاین_ مسعود صداقت اظهار داشت: تشکیل کارگروه فرعی رفع اختلاف دانشگاه بر اساس تبصره ۴ ماده ۱۶ قانون تشکیلات و آئین دادرسی دیوان عدالت اداری و برگزاری ۴ جلسه رسیدگی به درخواست‌های اداری اشخاص نسبت به دانشگاه و تصمیم‌گیری در خصوص ۲۹ درخواست ارائه‌شده در این کارگروه از جمله فعالیت‌های مدیریت امور حقوقی دانشگاه است.

وی تصریح کرد: تنظیم ۴۲۰ لایحه دفاعیه و تجدیدنظرخواهی نسبت به دادخواست‌ها و دادنامه‌های صادره از شعب مختلف بدوی و تجدیدنظر دیوان عدالت اداری و اجرای ۶۵ اجرائیه صادره از شعب مختلف اجرای احکام دیوان عدالت اداری از دیگر فعالیت‌های مدیریت امور حقوقی دانشگاه است.

صداقت اضافه کرد: اخذ ۴۱ فقره سند ملکی (ثبت موقت) جهت املاک دانشگاه، اخذ ۹ فقره سند ملکی (ثبت اولیه) جهت املاک دانشگاه، اخذ ۸۳ فقره تعهد محضری از دانشجویان پزشکی و رزیدنتی دانشگاه بر اساس قانون عدالت آموزشی و پیگیری، شرکت مداوم در جلسات رسیدگی در دادگاه‌های عمومی حقوقی استان و تنظیم لوایح دفاعیه در خصوص دعاوی ملکی مختلف نسبت به املاک دانشگاه نیز از دیگر فعالیت‌های مدیریت امور حقوقی دانشگاه است.

مدیر امور حقوقی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر اضافه کرد: پیگیری، شرکت مداوم در جلسات رسیدگی در دادگاه‌های عمومی حقوقی استان و تنظیم لوایح دفاعیه در خصوص دعاوی غیر ملکی مختلف علیه دانشگاه و تشکیل سه جلسه کمیته مستندسازی املاک دانشگاه بر اساس شیوه‌نامه مستندسازی اموال غیرمنقول دستگاه‌های اجرایی، تصویب‌نامه ۱۳۸۱ هیات وزیران از دیگر فعالیت‌های مدیریت امور حقوقی دانشگاه است.

صداقت اضافه کرد: ارتباط مداوم با اداره کل حقوقی و بازرسی استانداری بوشهر در خصوص پرونده‌های حقوقی دانشگاه در مراجع دادگستری استان از دیگر فعالیت‌های مدیریت امور حقوقی دانشگاه است.

نهمین همایش علمی کاربردی مدیران حقوقی دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور در روزهای ۱۱ و ۱۲ بهمن‌ماه سال جاری به میزبانی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی مشهد و با حضور معاون حقوقی و امور مجلس وزارت، مدیرکل حقوقی، املاک و تنظیم مقررات وزارت و اساتید و قضات عالی‌رتبه دادستانی کل کشور و دیوان عدالت اداری برگزار شد.

یکی از مهم‌ترین اهداف این همایش، بررسی عملکرد مدیریت‌های حقوقی دانشگاه‌های علوم پزشکی در سال ۱۴۰۲ بود که مدیریت حقوقی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر نیز ضمن شرکت در این همایش و بهره‌مندی از مطالب علمی ارائه‌شده در همایش، هم به‌صورت مکتوب و هم به‌صورت حضوری، اقدام به ارائه مهم‌ترین عملکردهای خود در سال ۱۴۰۲ نمود.

خبرنگار/ زهرا زنده بودی

لینک کوتاه : https://gitionline.ir/?p=43995

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.