• امروز : دوشنبه - ۲۶ شهریور - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 16 September - 2024
0

تشکیل بیش از ۸۸ ستاد انتخاباتی در خراسان رضوی

  • کد خبر : 59069
  • ۰۷ مرداد ۱۴۰۳ - ۸:۴۶
تشکیل بیش از ۸۸ ستاد انتخاباتی در خراسان رضوی
دبیر جبهه اعتدال شرق کشور گفت: با تلاش‌های شبانه‌روزی فعالان سیاسی، بیش از 88 ستاد انتخاباتی در شرق استان خراسان رضوی راه‌اندازی شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی گیتی آنلاین خراسان رضوی در مشهد محمدحسن ساقی در مراسم تجلیل ستاد های امید و اعتدال استان خراسان که در سالن شهدای سلامت مشهد برگزار شد، به حضور شخصیت‌های برجسته، علمای محترم، برادران اهل تسنن، و ائمه جمعه اشاره و اظهار کرد: از حمایت‌ها و تلاش‌های اداره ورزش و جوانان استان تقدیر کرد.

وی ضمن تبریک به مردم و هواداران دکتر پزشکیان، تأکید کرد که این پیروزی نماد اعتماد و امید به توانمندی‌ها و تجربیات ایشان است.

 

دبیر جبهه اعتدال شرق کشور با اشاره به اهمیت انتخابات و دموکراسی در کشور، خاطرنشان کرد: “انتخابات نماد مردم‌سالاری و مشارکت مردمی در حاکمیت است.” وی افزود: “در حکومت‌های مردم‌سالار، مردم صاحب اختیار قانون‌گذاری و اجرای قوانین هستند و آزادی بیان، حقوق شهروندی و رضایت حکومت‌شوندگان از شاخصه‌های اصلی این نوع حکومت‌هاست.”

ساقی  همچنین به اهمیت تشکیل شورای راهبردی و تدوین چارت تشکیلاتی برای ستاد انتخاباتی دکتر پزشکیان اشاره کرد و گفت: “با تلاش‌های شبانه‌روزی و بررسی‌های دقیق، بیش از ۵۷ ستاد انتخاباتی در شرق استان و بیش از ۳۱ ستاد در مشهد راه‌اندازی شد. در این مدت، بیش از ۱۵۰ گردهمایی و نشست تخصصی با حضور کارشناسان و رقبا در موضوعات مختلف اقتصادی، اجتماعی و سیاسی برگزار شد.”

وی در پایان با تأکید بر اهمیت همبستگی و تلاش جمعی برای موفقیت در انتخابات، از حضور آگاهانه مردم و تمامی تلاشگران و خادمان مردم در ستادهای انتخاباتی قدردانی کرد و اظهار امیدواری کرد که با ادامه این روند، موفقیت‌های بیشتری در آینده حاصل شود.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://gitionline.ir/?p=59069

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.