گیتی آنلاین_ جبار کوچکینژاد ضمن تاکید بر نقش و اهمیت پست در تامین نیازهای مردم، خدمات بیمنت کارکنان پست در اقصی نقاط کشور را ارج نهاد.
وی توسعه کمی و کیفی خدمات پستی را عامل افزایش رضایتمندی مشتریان عنوان کرد و افزود: بهبود و نوسازی زیرساختهای پستی در راستای اجرای برنامه هفتم توسعه، از ضروریات است.
عضو کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی در پایان بر همافزایی مسئولان استان در تامین نیازهای توسعهای پست گیلان تاکید کرد.
در این نشست محمدحسین هوشنگی مدیر کل پست گیلان نیز گزارشی در از عملکرد کمی و کیفی این استان از ابتدای سال تاکنون ارایه داد.