• امروز : شنبه - ۱۷ شهریور - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 7 September - 2024
0
بهره‌برداري از پل دوم سرخس به مشهد؛

تعريض ۶۰ متري و سامان‌دهي ترافيک

  • کد خبر : 57644
  • ۲۱ تیر ۱۴۰۳ - ۱۸:۳۸
تعريض ۶۰ متري و سامان‌دهي ترافيک
پوريا محمديان‌يزدي، معاون عمران، حمل‌ونقل و ترافيک شهرداري مشهد، در مراسم بهره‌برداري از پل دوم و اصلاح هندسي ورودي جاده سرخس به مشهد اعلام کرد: طول مسير جاده و دوربرگردان اين پروژه 300 متر و طول پل 60 متر است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی گیتی آنلاین خراسان رضوی در مشهد، پوريا محمديان‌يزدي، در مراسم بهره‌برداری از پل دوم و اصلاح هندسی ورودی جاده سرخس به مشهد بر روی مسیل طرق در شهرک شهید باهنر و بهسازی دیواره و کف‌سازی مسیل طرق، اظهار کرد: بار برون‌شهري مشهد از چندين محور وارد مي‌شود که اصلي‌ترين محورها نيشابور و قوچان هستند. يکي از ورودي‌هاي شهر از سمت سرخس بوده که محور ترانزيتي و مسافري است و کارکرد صنعتي نيز دارد.

پاسخگويي به حجم تقاضاي ترانزيتي با تعريض پل قديمي

معاون عمران، حمل‌ونقل و ترافيک شهرداري مشهد بيان کرد: پل قديمي با عرض کم پاسخگوي حجم تقاضاي ترانزيتي و برون‌شهري نبود و مشابه اين پروژه، چند ماه قبل در پل دهرود انجام شد.

محمديان‌يزدي درخصوص مشخصات فني پروژه خاطرنشان کرد: طول مسير جاده و دوربرگردان اين پروژه  متر و طول پل ۶۰ متر است. همچنين عرشه بتني تعريض‌شده آن به طول ۱۱٫۵ متر با ۶ دهانه هشت‌متري اجرا شده است.

سامان‌دهي مسيل طرق و پروژه‌هاي آينده

وي اضافه کرد: سامان‌دهي مسيل طرق نيز از ديگر پروژه‌هايي است که امروز رونمايي مي‌شود و در دو سيل اخير، اثر اين اقدام مثبت را ديديم. تا چند روز ديگر نيز شاهد افتتاح بولوار قمربني‌هاشم(ع) و تقاطع غيرهم‌سطح آن خواهيم بود.

توجه ويژه شورا به حاشيه شهر

محمديان‌يزدي تصريح کرد: نگاه شورا توجه به حاشيه شهر و اجراي عمليات عمراني براي ارتقاي سطح زندگي است که تا حدودي با اجراي اين پروژه‌ها، محقق شده و در آينده نيز در منطقه‌دو شاهد اجراي پروژه‌هاي خوبي خواهيم بود.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://gitionline.ir/?p=57644

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.