• امروز : دوشنبه - ۱۸ تیر - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 8 July - 2024

اخبار ویژه

در حکمی از طرف دکتر جاودان سیرت رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان کهگیلویه و بویراحمد دکتر معصومه علیزاده به عنوان سرپرست جدید بیمارستان شهید جلیل یاسوج معرفی و از خدمات رئیس قبلی این بیمارستان تقدیربه عمل آمد راه اندازی کلینیک آسیب شناسی و عارضه یابی صنعتی نمایندگان رسانه های استان کهگیلویه و بویراحمد موفق به کسب رتبه سوم بخش انتشار نخستین جام امید رسانه کشور شدند برگزاری انتخابات با همکاری ۲۵ هزار نفر عوامل اجرایی در لرستان روابط عمومی هلال احمر فارس بر سکوی اول کشور پرداخت کمک هزینه تعویض مخازن ناوگان تاکسیرانی شیراز انجام بیش از ۶۵۰۰ بازدید از داروخانه های شهر شیراز در ۹ ماه نخست سال جاری پویش ولیمه مهربانی همراه اول با شماره‌گیری ۹۹۹۸ برداشت پنبه از ۱۹ هزار هکتار مزارع فارس آغاز شد نصب دستگاه سی‌تی‌اسکن در بیمارستان امام خمینی (ره) ارومیه روند ارایه خدمات چشم پزشکی در درمانگاه پوستچی بررسی شد ناراحت می‌شوم وقتی می‌بینم دختران هندبالیست برای بازی به لیگ عراق می‌روند.

1

تعلل در ساخت بیمارستان عنبرآباد منجر به تشکیل پرونده در عدلیه شد

  • کد خبر : 50540
  • ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۸:۲۹
تعلل در ساخت بیمارستان عنبرآباد منجر به تشکیل پرونده در عدلیه شد
سالاری، رییس دادگستری شهرستان عنبرآباد با انتقاد از تعلل چندین ساله در ساخت بیمارستان عنبرآباد گفت: دستگاه قضایی شهرستان از هفته آینده به‌طورجدی به مسئله ساخت بیمارستان عنبرآباد ورود پیدا می‌کند.

گیتی آنلاین-سالاری، رییس دادگستری شهرستان عنبرآباد با انتقاد از تعلل چندین ساله در ساخت بیمارستان عنبرآباد گفت: دستگاه قضایی شهرستان از هفته آینده به‌طورجدی به مسئله ساخت بیمارستان عنبرآباد ورود پیدا می‌کند.

فرماندار عنبرآباد از بررسی تعلل در تکمیل بیمارستان این شهرستان با همکاری دستگاه قضایی خبر داد و گفت: اگر چه فاز اول بیمارستان در نیمه نخست امسال به بهره‌برداری می‌رسد اما پیمانکار باید جوابگوی هر گونه کوتاهی در این زمینه باشد.

یزدان افشاری پور در گفت و گو با ایسنا تکمیل بیمارستان عنبرآباد را جزء مطالبات متعدد مردم دانست که متاسفانه بهره‌برداری از این زیرساخت ضروری در حوزه بهداشت و درمان سال‌ها دستخوش بعد زمان قرار گرفته و افزود: با توجه به اینکه مردم عنبرآباد باید از دورترین نقاط برای دریافت خدمات درمانی به جیرفت عزیمت کنند لذا تکمیل این پروژه زمان‌بر در اولویت کار قرار گرفت.

وی با اشاره به سفر وزیر بهداشت به جنوب کرمان و بازدید از روند عملیات اجرایی بیمارستان عنبرآباد اظهار کرد: وزیر بهداشت در بازدیدی که از این طرح داشت قول مساعد داده شد که تا پایان ۱۴۰۳ به بهره‌برداری برسد.

افشاری پور از تذکرات لازم به پیمانکار توسط شرکت مادر تخصصی سازه‌های بیمارستانی خبر داد و از روند ساخت بیمارستان عنبرآباد انتقاد کرد که به صورت لاک‌پشتی و کُند است و گفت: هفته گذشته مدیرعامل شرکت مادر تخصصی سازه‌های بیمارستانی ضمن بازدید از پروژه بیمارستان عنبرآباد، تذکرات لازم به پیمانکار داده شد.

فرماندار عنبرآباد از تخصیص اعتبار به ساخت بیمارستان این شهر خبر داد و افزود: برخورداری از خدمات بهداشتی درمانی یک بیمارستان حق مردم است و ورود دستگاه قضایی برای به نتیجه رسیدن این مطالبه به حق مردم نویدبخش سرعت‌ بخشیدن به روند کار خواهد بود.

وی به مردم عنبرآباد اطمینان خاطر داد که از مجرای قضایی و دولتی پیگیر مطالبات آنها خواهیم بود و گفت: پیگیر مطالبات مردم در این راستا هستیم تا هر چه سریع تر وضعیت بیمارستان تعیین تکلیف شود و مجموعه اداری و اجرایی برای کمک به پیمانکار در جهت تسریع در روند کار بیمارستان آماده هر گونه همکاری هستند.

افشاری پور ابراز امیدواری کرد که با اقدامات مطرح شده شاهد بهره‌برداری از فاز اول بیمارستان که شامل اورژانس است، در ۶ ماهه نخست سال جاری باشیم.

وی امیدآفرینی به جامعه را وظیفه همه مدیران دانست که با انجام به موقع مطالبات عمومی محقق خواهد شد و گفت: مدیران نباید با کوتاهی سبب ناامیدی و بی اعتمادی در جامعه بشوند و در زمینه بیمارستان عنبرآباد تاکنون کوتاهی صورت گرفته که می‌طلبد همگان برای جبران این مهم با همگرایی پای کار بیایند و گره از مشکلات مردم باز کنند.

به گزارش ایسنا، کلنگ عملیات اجرایی بیمارستان ۹۶ تختخوابی عنبرآباد در سال ۱۳۹۳ به زمین زده شده که متاسفانه با گذشت ۱۰ سال هنوز تکمیل نشده و جمعیتی بالغ بر ۱۰۰ هزار نفر منتظر تحقق وعده مسئولان امر در بهره‌برداری از فاز اول و تسریع روند کار هستند.

لینک کوتاه : https://gitionline.ir/?p=50540

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.