• امروز : شنبه - ۱۷ شهریور - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 7 September - 2024

اخبار ویژه

آموزش مدارس تابستانه سواد رسانه در شمال‌غرب شیراز مرز دیپلماسی التماسی با نرمش قهرمانانه شخصی‌سازی محصولات برای گروه‌های مشتریان بانک سینا را دنبال می‌کنیم جنگ و هنر متضاد هم هستند ۷۶ هزارتن فرآورده پتروشیمی نوری مهمان رینگ صادراتی بورس انرژی نماینده شهرستانهای کهگیلویه، چرام، بهمئی و‌ لنده همچنین نماینده شهرستانهای بویراحمد ،دنا و مارگون در مجلس شورای اسلامی ضمن ابراز رضایت از عملکرد آموزش وپرورش کهگیلویه وبویراحمد در دولت سیزدهم خواستار استفاده از همه ظرفیتها و فرصتها برای بالندگی و پویایی نظام تعلیم وتربیت در استان شدند. زنگ خطر کمبود آمبولانس در شهرستان فراشبند به صدا درآمد نمایش «مده‌آ» روی صحنه عمارت نوفل لوشاتو اخبار خوش «ومعادن» در گزارش مجمع عمومی سالیانه خانواده شهدا و ایثارگران نزد خداوند از جایگاه ویژه‌ای برخوردار هستند تبیین برنامه های خلاقانه برای ارتقاء سودآوری «وثنا» پاسخ به یک سوال درباره اصل ۵۰ قانون اساسی

0

تعهد به فرهنگ‌سازی و عدالت آموزشی

  • کد خبر : 58508
  • ۰۱ مرداد ۱۴۰۳ - ۲۲:۵۹
تعهد به فرهنگ‌سازی و عدالت آموزشی
رئیس ناحیه پنج آموزش و پرورش مشهد، در مراسمی با حضور اصحاب رسانه و مسئولین، بر اهمیت تعهد به فرهنگ‌سازی و اجرای عدالت آموزشی تاکید کرد. وی همچنین از تلاش‌ها و همکاری‌های خیریه‌ها و ارگان‌های مختلف در این زمینه قدردانی نمود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی گیتی آنلاین خراسان رضوی در مشهد، احمد مسجدی، امروز  در نشست خبری با اصحاب رسانه  ضمن تسلیت ایام سوگواری سید و سالار شهیدان، به اهمیت خدمت‌گزاری در نظام مقدس جمهوری اسلامی و تعهد به معارف اهل بیت اشاره کرد.

وی با تأکید بر رسالت معلمان در تربیت نسل جوان، گفت: حضرت علی (ع) در نهج‌البلاغه فرمودند که کسی که خودش را امام و پیشوای مردم می‌داند، قبل از اینکه به دیگران آموزش بدهد باید خودش اهل کار و عمل باشد. ما باید درس انفاق، ایثار و از خودگذشتگی را به دانش‌آموزان آموزش دهیم.

مسجدی به نقش مهم آموزش و پرورش در فرهنگ‌سازی اشاره کرده و افزود: در مجموعه آموزش و پرورش، اقدامات ما باید روحیه انفاق و کار برای دیگران را در سرلوحه کار خود قرار دهد. ما باید تلاش کنیم که دانش‌آموزان از مسیر برابر آموزشی برخوردار باشند و عدالت آموزشی را در جامعه ترویج دهیم.

وی از تلاش‌های خیرین و همکاری‌های ارگان‌های مختلف در کمک به دانش‌آموزان محروم قدردانی کرد و گفت: در حاشیه شهر مشهد مقدس و نواحی یک، دو و پنج، جمعیت زیادی از دانش‌آموزان محروم داریم که با آسیب‌های مختلف فرهنگی، اقتصادی و اجتماعی دست و پنجه نرم می‌کنند. همکاری خیرین و ارگان‌ها در این زمینه بسیار مهم است و به ما کمک می‌کند تا خدمات بهتری به دانش‌آموزان ارائه دهیم.

مسجدی به موفقیت‌های کسب شده در سال‌های گذشته اشاره کرده و گفت: در سومین سال پیاپی، با همکاری دوستانمان در مجموعه، اقدامات بسیار خوبی در حاشیه شهر مشهد مقدس انجام شده است. ما امیدواریم که این تلاش‌ها و همت‌ها با کمک شما اصحاب رسانه به نحو شایسته‌تری به همه ایران اسلامی منتقل شود.

وی در پایان از حمایت و همکاری رسانه‌ها در انتقال اخبار و اطلاع‌رسانی دقیق قدردانی کرد و گفت: “امیدواریم که با انتشار شایسته اخبار، بتوانیم این پیام مهربانی را به همه ایران اسلامی برسانیم و به شکرانه هم‌جواری با وجود مقدس امام رضا (ع)، این اقدامات را به صورت کشوری ارائه دهیم.

بنیاد نیکوکاری عماد با تمرکز بر آموزش و پرورش، هدف‌گذاری خود را توسعه می‌دهد

در ادامه این جلسه موسس و دبیر اجرایی بنیاد نیکوکاری عماد، از فعالیت‌های این بنیاد در حوزه تامین معیشت در مناطق کم برخوردار و روستاهای اطراف مشهد، آزادی زندانیان و ارائه خدمات درمانی خبر داد.

سعید کاظمی تصریح کرد: بنیاد عماد دغدغه اصلی خود را بر حوزه آموزش و پرورش متمرکز کرده است. در پویش مدادرنگی، در سال اول ۱۷۰ بسته تحصیلی و در سال دوم با کمک خیران ۶۰۰ بسته تحصیلی، کیف و کفش تهیه شد.

وی افزود: امسال و در سومین سال، هدف‌گذاری‌مان را توسعه داده‌ایم تا دانش‌آموزان بیشتری را تحت پوشش قرار دهیم.

موسس و دبیر اجرایی بنیاد نیکوکاری عماد، بیان کرد: بنیاد عماد با شعار مهربانی ساده است و جای هیچ کودکی سرچهارراه برای گلفروشی و دستفروشی نیست فعالیت دارد و در تلاش است تا این هدف را محقق سازد.

به گفته کاظمی، ارزش ریالی هر بسته تحصیلی ۱۰ میلیون ریال است که شامل نوشت‌افزار کامل، کیف و کفش می‌شود و امسال قصد دارند تعداد این بسته‌ها را به دو هزار برسانند.

گفتنی است؛ در سال تحصیلی جدید، پویش مردمی مداد رنگی ۳ به همت آموزش و پرورش ناحیه ۵ مشهد و بنیاد نیکوکاری عماد در مناطق کم برخوردار مشهد کودکان بازمانده از تحصیل را تحت پوشش قرار خواهد داد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://gitionline.ir/?p=58508

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.