• امروز : دوشنبه - ۱۸ تیر - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 8 July - 2024

اخبار ویژه

برگزاری چهارمین نشست ستاد پیشگیری و رسیدگی به جرایم انتخاباتی استان سیستان وبلوچستان یک فیلم نوستالژیک در روز ملی سینما اکران می‌شود/ نمایش نسخه مرمت‌شده «کافه ترانزیت» حضور مربیان مساجد آذربایجان غربی در دوازدهمین گردهمایی آموزشی توجیهی طرح فرهنگی تربیتی «چهره به چهره» آیین نواختن زنگ گلبانگ انقلاب اسلامی در زاهدان مسوولان ورزش استان نسبت به آمادگی جسمانی بی توجه اند / ۲۸ کمیته در هیات فعال است مراسم بزرگداشت شهید مطهری و روز عقیدتی در سپاه محمد رسول الله (ص) شیراز /گزارش تصویری نجات زمین با مشارکت مردم در برابر استفاده حداقلی از پلاستیک محقق می‌شود فرزندان شهدا و همسر شهید در کنار شهید گمنام تجلیل شدند مدیرکل بازاریابی و فروش شرکت ملی پست منصوب شد انسداد ۲۰ محور روستایی در شمال سیستان و بلوچستان براثر بارندگی های سیل آسا وسیع ترین خرپای میراث معماری دوران صنعتی غرب کشور به تاریخ پیوست تفاهم نامه همکاری مشترک میان بانک سپه و همراه اول امضا شد

6
حجت الاسلام والمسلمین پور ذهبی :

تعهد تنها یک مسئله اسلامی نیست بلکه یک مسئله انسانی است.

  • کد خبر : 40943
  • ۲۲ دی ۱۴۰۲ - ۱۷:۳۵
تعهد تنها یک مسئله اسلامی نیست بلکه یک مسئله انسانی است.
نماینده ولی فقیه در استان کردستان گفت : خبرنگار باید متعهد باشد و مطلب را به درستی منتقل کند ، زیرا از دیدگاه من، تعهد تنها یک مسئله اسلامی نیست بلکه یک مسئله انسانی است.

به گزارش گیتی آنلاین ، حجت الاسلام و المسلمین پور ذهبی نماینده ولی فقیه در استان کردستان در نشست با خبرنگاران به مناسبت سالروز تاسیس بسیج رسانه اظهار داشت : بنده به صورت روزانه خبرهای زیادی را رصد میکنم  و اخباری که ارزش خبری داشته باشند را حتما میخوانم .

نماینده ولی فقیه در کردستان عنوان کرد : خبرنگار باید متعهد باشد و مطلب را به درستی منتقل کند در حالیکه در جبهه‌های مختلف و در نحله‌های تفکری یا مطلب را غلط ارائه می‌دهند و یا تیترهای نادرست بکار می‌برند همچنین دقت  یکی دیگر از ویژگی‌های خبرنگار می باشد که متاسفانه در متن، ویرایش و کاربرد کلمات در خبر دچار مشکل می‌شویم.

حجت الاسلام پورذهبی افزود : گاها خبرهایی به اندازه‌ای سرد و بی‌روح بیان می‌شود که آدم را منجمد می‌کند.

نماینده ولی فقیه در کردستان بیان کرد : در خبر جانگداز و تالم‌آور کرمان دچار بهت رسانه‌ای بودیم، هر چند این موضوع ناشی از مشکلات شرایط بود اما خوب است که در اطلاع‌رسانی دقت کرد.

نماینده ولی فقیه در کردستان اظهار کرد: از دیدگاه من، تعهد تنها یک مسئله اسلامی نیست بلکه یک مسئله انسانی است.

حجت الاسلام  پور ذهبی نماینده ولی فقیه در استان اضافه کرد: براساس آنچه دریافته‌ام چند رسانه انقلابی در داخل و غیرانقلابی‌ها در آن طرف، تلاش می‌کنند کار خبری انجام دهند که آنها با یک گوشی تلفن همراه داستان تعارف شکلات به رئیس جمهور را جریان‌سازی می‌کنند اما اینکه چرا ما نمی‌توانیم، جای سوال دارد.

حجت‌الاسلام پورذهبی تصریح کرد: جنگ امروز، جنگ رسانه است و باید در این تقابل رسانه‌ای قوی ظاهر شد و جنگید و اگر می‌خواهیم از زیر استکبار رسانه‌ای خارج شویم باید رسانه‌ای‌ها فعالانه حرکت کنند.

نماینده ولی فقیه گفت: سال گذشته یک خانمی به هر نحوی از دنیا رفت، ببین چکار کردند اما در غزه تاکنون ۲۳ هزار نفر شهید شده‌ است اما از کسی صدایی درنمی‌آید در حالیکه رسانه‌ها باید این موارد را تبیین کنند.

همچنین حجت الاسلام پور ذهبی نماینده ولی فقیه در استان کردستان خاطر نشان کرد :  بسیج رسانه باید نقش هدایتگری در رسانه داشته باشد، مطلب ارائه کند و مطلب بگیرد.

لینک کوتاه : https://gitionline.ir/?p=40943

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.