• امروز : یکشنبه - ۱۷ تیر - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 7 July - 2024

اخبار ویژه

دیدار مدیر عامل شرکت نفت سپاهان با خانواده های معظم شهدا بیش از ۸ میلیون هکتار از عرصه‌های طبیعی کشور بیابان زدایی شد /۱۲۵ میلیون هکتار عرصه طبیعی در قلمرو فرسایش آبی کشت گندم در ۲۰ هزار هکتار از اراضی زراعی استان سیستان و بلوچستان اکران «اتاق فرار» در ۱۱ شهر آغاز شد تقویت تعاملات گردشگری و فرهنگی میان ترکیه و ارومیه مدیرعامل بانک سپه فرا رسیدن هفته دفاع مقدس را تبریک گفت اکران آنلاین فیلم‌های هنری در فیلم‌نت راه‌اندازی شد دستیار ویژه وزیر راه و شهرسازی: حمایت از خانواده اولویت دولت سیزدهم است بازدید وزیر بهداشت از پایگاه اورژانس عوارضی قم، تهران رقابت نجاتگران هلال احمر فارس در المپیاد تخصصی امداد و نجات مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد در پیامی مردم را به حضور پرشور در راهپیمایی روز جهانی قدس دعوت کرد. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی کمیته امداد، قباد مبشری، مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد در پیامی مردم را به حضور پرشور در راهپیمایی روز جهانی قدس دعوت کرد. برگزاری مراسم بزرگداشت یاد و خاطره شهدای خیبر و بدر در ارومیه+عکس

4

تفاهم‌نامه بنیاد دعبل خزاعی با بیمه دانا

  • کد خبر : 24529
  • ۱۷ تیر ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۶
تفاهم‌نامه بنیاد دعبل خزاعی با بیمه دانا

  با توجه به اینکه مطابق قوانین جزایی، ماه محرم از جمله ماه‌های حرام و مبلغ دیه در آن قابل توجه است و همچنین حوادث ناگواری که متأسفانه در سال‌های گذشته دامن‌گیر برخی از مجموعه‌ها و هیأت‌ها شد، بنیاد دعبل خزاعی تفاهم‌نامه‌ای با شرکت بیمه دانا به منظور حمایت از مسئولین و برگزارکنندگان هیأت‌ها و […]

 

با توجه به اینکه مطابق قوانین جزایی، ماه محرم از جمله ماه‌های حرام و مبلغ دیه در آن قابل توجه است و همچنین حوادث ناگواری که متأسفانه در سال‌های گذشته دامن‌گیر برخی از مجموعه‌ها و هیأت‌ها شد، بنیاد دعبل خزاعی تفاهم‌نامه‌ای با شرکت بیمه دانا به منظور حمایت از مسئولین و برگزارکنندگان هیأت‌ها و عزاداران حسینی منعقد کرد.

این پوشش بیمه‌ای شامل: پرداخت هزینه‌های درمانی عزاداران در حوادثی همچون: افتادن از روی داربست، افتادن اشیاء از ارتفاع (مثل پنکه ،لوستر و…)،‌ آسیب‌های مربوط به دستجات عزاداری، حوادث مرتبط با برق،‌ حوادث مربوط به آتش سوزی،‌ حوادث مربوط به آشپزخانه‌ها و ایستگاه‌های صلواتی و موکب‌ها و پرداخت دیه در مواردی که منجر به فوت و نقص عضو باشد، خواهد بود.

هیأت‌ها چقدر باید حق بیمه پرداخت کنند؟

مدت این بیمه نامه دو ماه است و مبلغ حق بیمه پرداختی هیأت‌ها با احتساب مالیات ۹۲۶ هزار و ۵۰۰ تومان است. همچنین امکان دریافت بیمه‌نامه آتش‌سوزی همزمان با بیمه مسئولیت هم فراهم شده است که هیأت‌ها با انتخاب یک طرح و پرداخت حق بیمه، می‌توانند از آن نیز استفاده کنند.

مسئولان هیأت‌ها برای ثبت‌نام و کسب اطلاعات بیشتری می‌توانند به سایت بیرق مراجعه کنند یا با شماره‌های ۰۲۱۹۱۰۹۴۷۵۲ داخلی ۱۰۹ یا ‏‪۰۹۰۳۷۰۱۶۰۰۲‬‏ تماس حاصل کنند.

لینک کوتاه : https://gitionline.ir/?p=24529

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.