• امروز : دوشنبه - ۱۸ تیر - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 8 July - 2024
7
با حضور معاون توسعه صندوق رفاه دانشجویی وزارت بهداشت، رییس دانشگاه علوم پزشکی شیراز و سرپرست فرمانداری شهرستان سپیدان؛

تفاهم نامه سه جانبه احداث سومین مجتمع آموزشی، فرهنگی و ورزشی صندوق رفاه دانشجویان وزارت بهداشت در شهرستان سپیدان، به امضا رسید

  • کد خبر : 30807
  • ۰۵ مهر ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۶
تفاهم نامه سه جانبه احداث سومین مجتمع آموزشی، فرهنگی و ورزشی صندوق رفاه دانشجویان وزارت بهداشت در شهرستان سپیدان، به امضا رسید
فارس_ طی نشستی با حضور معاون توسعه صندوق رفاه دانشجویی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، رییس دانشگاه علوم پزشکی شیراز و سرپرست فرمانداری شهرستان سپیدان، تفاهم نامه سه جانبه احداث سومین مجتمع آموزشی، فرهنگی و ورزشی صندوق رفاه دانشجویان وزارت بهداشت در سپیدان، به امضا رسید.

گیتی آنلاین_ معاون توسعه صندوق رفاه دانشجویی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، در این نشست ضمن قدردانی از تلاش مسوولان در ارتقای وضعیت رفاهی دانشجویان گفت: تلاش شده تا اقتصاد در خدمت فرهنگ باشد و این مجتمع آموزشی، فرهنگی و ورزشی نیز در جنوب کشور، برای رفاه دانشجویان استان فارس و استان‌های همجوار، راه اندازی می شود.

دکتر «محمدعلی شهامی» احداث سومین مجتمع آموزشی، فرهنگی و ورزشی صندوق رفاه دانشجویان وزارت بهداشت در سپیدان را موجب رونق اقتصادی و اشتغال آفرین منطقه دانست و اعلام کرد: در اعتبارات سرمایه‌گذاری صندوق رفاه دانشجویان پیش بینی شده طی سه سال، این مجتمع آموزشی، فرهنگی و رفاهی در سپیدان راه اندازی شود.

او در بخش دیگری از صحبت های خود در این نشست، اشاره کرد: مجتمع آموزشی، فرهنگی و ورزشی خزرآباد ساری، سالانه میزبان ۲۰ هزار دانشجوی پزشکی در قالب المپیاد ورزشی و دیگر مراسم‌های آموزشی فرهنگی و سمینارهای علمی است.

دکتر شهامی از اختصاص ۱۷ مورد تسهیلات در قالب وام ضروری به دانشجویان خبر داد و گفت: در حال حاضر، بخشی از اعتبارات در قالب حوزه فرهنگی و فرزندآوری هزینه می‌شود.

دکتر «سید وحید حسینی» رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز نیز در این نشست، با اشاره به پیشینه تاریخی و جغرافیایی استان فارس و امکانات تفریحی، آب و هوا و وضعیت مطلوب جغرافیایی سپیدان گفت: بی شک، احداث مجتمع‌ آموزشی، فرهنگي و ورزشي تفریحی در سپیدان، گامی موثر در راستای ارتقای همه جانبه این منطقه است.

دکتر «سید ابوالفضل هاشمی اصل» معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه نیز در این نشست ضمن قدردانی از تلاش مسوولان وزارت بهداشت، تاکید کرد: تلاش می شود برای احداث این پروژه مهم، از پیمانکاران و نیروهای بومی بهره گیری شود.

دکتر «محمدحسین انباردار» معاون دانشجویی فرهنگی دانشگاه دیگر عضو این نشست بود که این اقدام را گامی بزرگ در حوزه‌ دانشجويي و فرهنگی کشور عنوان کرد و گفت: همه باید همت کنیم تا پيش بيني های لازم در به ثمر نشستن هر چه سریع تر این پروژه مهم، انجام شود.

«علیرضا سامری» سرپرست فرمانداری شهرستان سپیدان نيز در اين نشست ضمن ارائه توضیحاتی درباره موقعیت جغرافیایی و امکانات این شهرستان، همچنین میزان گردشگری و ورود مسافران در فصل های مختلف به این شهرستان، ابراز امیدواری کرد تا احداث این پروژه موجب‌ رونق اقتصادی و اشتغال آفرینی برای مردم منطقه و استان شود.

ادای احترام اعضای این نشست به مقام شامخ شهید گمنام در محل پردیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز از دیگر بخش های برنامه امروز بود.

این نشست روز سه شنبه، چهارم مهر ۱۴۰۲ در مسجد حضرت فاطمه زهرا (س) پردیس دانشگاه در شهر صدرا و با حضور مدیران ارشد دانشگاه علوم پزشکی شیراز برگزار شد.

لینک کوتاه : https://gitionline.ir/?p=30807

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.