• امروز : دوشنبه - ۲۶ شهریور - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 16 September - 2024

اخبار ویژه

لزوم استمرار هوشمندسازی در راستای ارتقای کیفیت خدمات پستی ‌و رضایت مشتریان «شاید زیبایی عزم‌مان را جزم کرده است: ماسائو آداچی»؛ برقراری دیالکتیک سینمایی بین فیلمساز با سوژه/ وقتی مدل‌های مختلف فیلمسازی تجمیع می‌شوند تاکید روسای ادارات روابط عمومی آموزش وپرورش بوشهر و کهگیلویه وبویراحمد بر اطلاع رسانی هنرمندانه در نظام تعلیم و تربیت اعزام ۲۵۰ نفر از مردم شمال غرب شیراز به مرقد مطهر امام راحل آغاز پخش آنلاین فیلم تئاتر «قصه‌های در گوشی» در تیوال  اجرای ماده ۴۳ قانون جوانی جمعیت و حمایت از خانواده | درمان زوج های نابارور سیستان وبلوچستان غلامرضا درجی،« معروف به میرزا درجی » خواننده خوش صدا لر زبان درگذشت زمین‌های بایر شهری فردیس پاکسازی شد/ کاشت درخت در ورودی‌ و خروجی‌ زمین‌های بایر صدور اسناد تک برگی ۵ مجموعه تاریخی در آذربایجان غربی دستگیری اراذل و اوباشان قمه به دست در ايام محرم افزایش سرمایه ۹۰۰ میلیارد تومانی (( غکورش )) در سال جاری توزیع ۱۲۰۰ بسته یلدایی در شمال‌غرب شیراز/ گزارش تصویری

0

تقارن مسابقات قرآن با شهادت اسماعیل هنیه، نشانه‌ای برای نابودی رژیم صهیونیستی

  • کد خبر : 59660
  • ۱۲ مرداد ۱۴۰۳ - ۲۲:۵۵
تقارن مسابقات قرآن با شهادت اسماعیل هنیه، نشانه‌ای برای نابودی رژیم صهیونیستی
معاون مشاوره مدیرعامل شرکت ملی پالایش و پخش و رئیس شورای فرهنگی، گفت: تقارن این دوره از مسابقات با شهادت اسماعیل هنیه، رئیس دفتر سیاسی حماس، نشانه‌ای برای نابودی رژیم صهیونیستی و استکبار جهانی است و امیدواریم که سال آینده این مسابقات با نابودی کامل این رژیم برگزار شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی گیتی آنلاین خراسان رضوی در مشهد، علی زیار امروز در اختتامیه بیست و هفتمین دوره مسابقات قرآن کریم و نهج‌البلاغه شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده های نفتی ایران که در هتل مدینه الرضا برگزار شد، با تاکید بر اهمیت سرمایه‌گذاری در فعالیت‌های قرآنی،  اظهار کرد:  شرکت ملی پالایش و پخش، علی‌رغم نقش عملیاتی و تولیدی خود، به دلیل نیاز به غذای روحانی، به این سرمایه‌گذاری‌ها پرداخته است.

وی افزود:  این شرکت روزانه ۹۰۰ هزار بشکه نفت خام پالایش می‌کند و سالانه ۱۳۰ میلیارد لیتر نفت خام و فرآورده را از طریق خطوط لوله به مبادی تولید و مصرف می‌رساند. همچنین، این شرکت روزانه بالغ بر ۳۲۰ میلیون لیتر فرآورده نفتی در کشور توزیع می‌کند.

معاون مشاوره مدیرعامل شرکت ملی پالایش و پخش نفت ایران به تاثیر مثبت فعالیت‌های قرآنی بر کارکنان و خانواده‌های آن‌ها اشاره کرد و گفت: که فعال‌ترین، بااخلاق‌ترین و متعهدترین پرسنل این شرکت از میان کارکنان قرآنی هستند.

زیار تاکید کرد: این فعالیت‌ها به ارتقای اخلاق کاری و تعاملات اجتماعی کمک کرده و نسل‌های جدید را به ارزش‌های قرآنی آشنا می‌کند.

وی در ادامه به آمار شرکت‌کنندگان در مسابقات قرآنی اشاره کرد و گفت: در دوره مقدماتی این مسابقات، ۱۰ هزار نفر شرکت کردند و در مرحله نهایی ۳۹۳ نفر حضور دارند که از این تعداد، ۲۱۷ نفر خانم و ۱۷۶ نفر آقا هستند. این مسابقات در پنج گروه فرزندان مقطع متوسطه اول، فرزندان مقطع متوسطه دوم، فرزندان مقطع حوزه و دانشگاه، کارکنان و همسران برگزار می‌شود.

معاون مشاوره مدیرعامل شرکت ملی پالایش و پخش نفت ایران با اشاره به اهمیت برگزاری مسابقات قرآنی، گفت که این مسابقات علاوه بر رقابت قرآنی، فضایی برای ارتقای معنوی و اخلاقی خانواده‌های کارکنان ایجاد می‌کند.

زیار افزود:  قرآن باعث آرامش انسان است و برگزاری این نوع مسابقات تلاش دارد تا آرامش را به خانه‌های کارکنان شرکت نفت بیاورد. وی همچنین به یاد و خاطره شهید احمدی، یکی از بنیان‌گذاران این مسابقات، اشاره کرد و از تلاش‌های او قدردانی کرد.

وی ابراز امیدواری کرد:  در سال‌های آینده این فعالیت‌ها نشر و نمود بیشتری داشته باشد و شاهد چهره‌های جدید در این مسابقات باشیم.

معاون مشاوره مدیرعامل شرکت ملی پالایش و پخش نفت ایران افزود: شرکت ملی پالایش و پخش به واسطه تمسک بیشتر به قرآن و داشتن خانواده‌های قرآنی بی‌شمار، جایگاه برتری در صنعت نفت دارد. زیار همچنین از تمامی عزیزانی که در برگزاری این مسابقات زحمت کشیدند، تشکر و قدردانی کرد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://gitionline.ir/?p=59660

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.