• امروز : جمعه - ۱۵ تیر - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 5 July - 2024

اخبار ویژه

پوستر بین‌المللی «کاپیتان» رونمایی شد/ ۲ اکران در جشنواره فیلم کودک اشلینگل آلمان تصاویر _ سفر وزیر راه و شهرسازی به سیستان و بلوچستان معاون امور ارزی و بین الملل بانک ملی ایران در نمایشگاه ایران متافو مطرح کرد: بانک ملی ایران آماده ارائه خدمات ارزی به صاحبان صنایع و فعالان عرصه صنعت فولاد کشور است مدیر پایگاه ملی حسنلو نقده: ۷ میلیارد ریال برای ساماندهی محوطه تاریخی حسنلو اختصاص یافت با افتتاح کلینیک تخصصی و پانسیون پزشکان بیمارستان کنگان گامی مهم در توسعه زیرساخت‌های درمانی شهرستان برداشته خواهد شد بیش از ۸ میلیون هکتار از عرصه‌های طبیعی کشور بیابان زدایی شد /۱۲۵ میلیون هکتار عرصه طبیعی در قلمرو فرسایش آبی برگزاری مراسم تجلیل از داوطلبین منتخب جمعیت هلال احمر آذربایجان‌غربی در ارومیه پیش بینی تولید ۲۸ هزارتن ذرت علوفه‌ای در ارسنجان  «آلنام» موسیقی آذربایجانی را در تالار وحدت طنین انداز می‌کند «گزارش اقلیت» در خانه هنرمندان به نمایش در می‌آید عبور موفق از اوج مصرف برق در تابستان، مهمترین رویکرد شرکت برق منطقه‌ای فارس طرح نهضت ملی مسکن دهکویه لارستان یک گام به پیش

2

تقدیر اداره کل بازرگانی صداوسیما از آگهی تبلیغاتی بانک گردشگری

  • کد خبر : 36897
  • ۰۸ آذر ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۱
تقدیر اداره کل بازرگانی صداوسیما از آگهی تبلیغاتی بانک گردشگری

مدیرکل بازرگانی سازمان صداوسیما از آگهی تبلیغاتی بانک گردشگری به دلیل خلق ایده جذاب و تاثیرگذار و توجه به مسئولیت تقدیر کرد. آگهی تبلیغاتی بانک گردشگری که با محتوای جشنواره قرعه‌کشی حساب‌های قرض‌الحسنه این بانک آماده شده، عنوان تیزر برتر آبان‌ماه را کسب کرد و مورد تقدیر حامد بابائی، مدیرکل بازرگانی صداوسیما، قرار گرفت. در […]

مدیرکل بازرگانی سازمان صداوسیما از آگهی تبلیغاتی بانک گردشگری به دلیل خلق ایده جذاب و تاثیرگذار و توجه به مسئولیت تقدیر کرد.

آگهی تبلیغاتی بانک گردشگری که با محتوای جشنواره قرعه‌کشی حساب‌های قرض‌الحسنه این بانک آماده شده، عنوان تیزر برتر آبان‌ماه را کسب کرد و مورد تقدیر حامد بابائی، مدیرکل بازرگانی صداوسیما، قرار گرفت.
در لوح تقدیری که به همین مناسبت به بانک گردشگری اهدا شده، «خلق ایده جذاب و تاثیرگذار» و «توجه به مسئولیت» به عنوان دلایل تقدیر از این آگهی تبلیغاتی یاد شده است. همچنین، بانک گردشگری به دلیل ساخت این آگهی تبلیغاتی، چند نوبت رایگان پخش آگهی را به دست آورد.
اداره کل بازرگانی صداوسیما در لوح تقدیر خود تاکید کرده: «بنگاه‌های بزرگ اقتصادی در دنیا، پس از گذر از دوره برندسازی در حوزه‌های فرهنگی و اجتماعی، به جهت افزایش قدرت ارتباط با مشتری و استمرار زمان ارتباط با مخاطبان و مشتریان اهتمام جدی مبذول می‌نمایند که قضاوت و نگاه مشتریان و جامعه را نسبت به بنگاه اقتصادی با تغییرات مناسب و مثبتی روبرو خواهند کرد.»
گفتنی است، سومین جشنواره حساب‌های قرض‌الحسنه پس‌انداز بانک گردشگری از فروردین ماه سال جاری همزمان با ماه مبارک رمضان آغاز و در ۱۱ مهرماه ۱۴۰۲ به ایستگاه پایانی رسید. مراسم قرعه‌کشی این دوره از جشنواره با حضور اعضای هیئت نظارت بر قرعه‌کشی بانک‌ها از جمله نمایندگان دادستانی کل کشور و بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران و همچنین اعضای هیئت مدیره و هیئت عامل بانک گردشگری روز ۳۰ مهرماه ۱۴۰۲ در ساختمان مرکزی این بانک برگزار شد.

لینک کوتاه : https://gitionline.ir/?p=36897

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.