• امروز : دوشنبه - ۲۶ شهریور - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 16 September - 2024
1

تقدیر از خبرنگاران زاهدان در نشست صمیمی با نماینده مردم زاهدان در مجلس

  • کد خبر : 60378
  • ۱۹ مرداد ۱۴۰۳ - ۶:۰۵
تقدیر از خبرنگاران زاهدان در نشست صمیمی با نماینده مردم زاهدان در مجلس
به مناسبت فرا رسیدن روز خبرنگار، نشست صمیمی خبرنگاران با نماینده مردم شهر زاهدان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گیتی آنلاین، حسین علی شهریاری در نشست خبری با اصحاب رسانه با تبریک روز خبرنگار و همچنین تقدیر از تلاشگران این عرصه اظهار داشت: خبرنگاران کسانی هستند که از تعلقات خود گذشته و با عبور از سختی ها و مشقت های این حرفه به انتشار حقایق می پردازند.

وی با اشاره به نقش موثر خبرنگاران در انعکاس واقعیتها و جنایاتی که در سرزمین های اشغالی اتفاق می افتد، بیان کرد: جنایاتی که امروز صهیونیستها در غزه انجام می دهند و زنان و کودکان را آماج گلوله قرار می گیرند توسط خبرنگاران به دنیا مخابره می شود اما صهیونیستها از این شفافیت و انعکاس جنایتهایشان خشمگین هستند و خبرنگاران و خانواده هایشان را هدف گلوله قرار می دهند.

نماینده مردم زاهدان گفت: تا کنون آمار شهدای خبرنگار در غزه به ۲۰۰ نفر رسیده است و این جنایات محصول نگرانی از درز اطلاعات از سرزمین های اشغالی است.

شهریاری با اشاره به نقش خبرنگاران در سوت زنی و مقابله با فساد بیان کرد: سوت زنی در مجلس تبدیل به قانون شده است و از این پس فاسدان و رانت خواران شرایط ناامنی را در برابر سوت زنان فساد تجربه خواهند کرد، چراکه پشت گزارشگران به یک قانون حمایتی گرم است.

شهریاری تصریح کرد: قانون شفافیت آرا هم در مجلس به تصویب رسیده است و این امر بدنبال درخواست نمایندگان برای شفاف سازی آرا صورت گرفته است و اینجانب نیز بیش از اینکه این قانون به تصویب برسد اعلام کردم اقدامات ما با شفاف سازی به اطلاع مردم برسد.

شهریاری با اشاره به شهادت اسماعیل هنیه تصریح کرد: پیام رهبر انقلاب در خصوص شهادت اسماعیل هنیه این نوید را داد که مقاومت در سراسر منطقه، انتقام خون «اسماعیل هنیه» را خواهد گرفت.

در پایان این نشست از خبرنگاران و اصحاب رسانه تجلیل به عمل آمد.

لینک کوتاه : https://gitionline.ir/?p=60378

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.