• امروز : دوشنبه - ۱۸ تیر - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 8 July - 2024
6
با حضور رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز انجام شد؛

تقدیر از مدال آوران و قهرمانان ورزشی و آغاز به کار ششمین المپیاد درون دانشگاهی دختران دانشگاه علوم پزشکی شیراز

  • کد خبر : 35469
  • ۲۵ آبان ۱۴۰۲ - ۰:۵۶
تقدیر از مدال آوران و قهرمانان ورزشی و آغاز به کار ششمین المپیاد درون دانشگاهی دختران دانشگاه علوم پزشکی شیراز
فارس_ همزمان با تقدیر از مدال آوران و قهرمانان ورزشی دانشگاه علوم پزشکی شیراز، ششمین المپیاد درون دانشگاهی دختران دانشگاه علوم پزشکی شیراز، شروع به کار کرد.

گیتی آنلاین_ رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز در آیین تقدیر از مدال آوران و قهرمانان ورزشی و آغاز به کار ششمین المپیاد درون دانشگاهی دختران دانشگاه علوم پزشکی شیراز با اشاره به فرمایشات و تاکیدات مقام معظم رهبری در زمینه اهمیت و ضرورت ورزش برای همه به ویژه جوانان، اظهار امیدواری کرد دانشجویان دانشگاه، ورزش را به عنوان یکی از برنامه های اصلی در زندگی دنبال کنند و حداقل هفته ای دو ساعت به صورت منظم به امر ورزش بپردازند.

دکتر «سید وحید حسینی» اضافه کرد: انجام ورزش نه تنها مانعی برای درس خواندن نیست، بلکه سبب تقویت یادگیری درس و پرداختن بهتر به زندگی شخصی و سایر امور است و زمانی که برای ورزش صرف می کنید، در واقع سرمایه گذاری برای انجام سایر کارها است.

او با اشاره به پیشرفت ها، موفقیت ها و نقش ویژه بانوان ورزشکار کشور در عرصه های مختلف ورزشی ملی و بین المللی افزود: در چند سال آینده تعداد قهرمانی های بانوان نیز بیشتر خواهد شد و انجام فعالیت های ورزشی بین دختران و مادران، ورزش در خانواده ها را نیز نهادینه می کند و سایر اعضای خانواده نیز به ورزش علاقمند می شوند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز همچنین در جمع دختران ورزشکار و مدال آوران دانشگاه، ورزش، شادی، رفاقت، یکرنگی را بزرگ ترین انرژی برای انجام مسایل مختلف در خانواده و جامعه عنوان و اظهار امیدواری کرد خداوند متعال هر روز توفیقات بیشتری ورزشکاران و قهرمانان دانشگاه عنایت کند.

این آیین، روز بیست و چهارم آبان ۱۴۰۲، با حضور دکتر «محمدحسین انباردار» معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی شیراز، مهندس «امین دانشور» مدیر تربیت بدنی دانشگاه، مهندس «ابوذر پاریزی» مدیر روابط عمومی دانشگاه و دانشجویان مدال آور و قهرمان دانشگاه، در سالن سعدی مجتمع فرهنگی، ورزشی و رفاهی ولایت دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز، برگزار شد.

لینک کوتاه : https://gitionline.ir/?p=35469

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.