• امروز : جمعه - ۱۵ تیر - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 5 July - 2024
4

تقدیر مدیر عامل و رئیس هیات مدیره توانیر از مدیر روابط عمومی برق منطقه‌ای فارس

  • کد خبر : 46030
  • ۲۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۹:۳۸
تقدیر مدیر عامل و رئیس هیات مدیره توانیر از مدیر روابط عمومی برق منطقه‌ای فارس
فارس_ مصطفی رجبی مشهدی رئیس هیات مدیره و مدیر عامل توانیر با اعطای لوح سپاس از خدمات مدیر روابط عمومی شرکت برق منطقه ای فارس تقدیر کرد.

گیتی آنلاین_ در متن لوح تقدیر رجبی مشهدی خطاب به محسن جوادی آزاد آمده است: مساعی ارزنده جنابعالی و همکاران محترمتان در تبیین اهداف برنامه‌ها و عملکرد صنعت برق کشور و اطلاع رسانی گسترده به مشترکان و اقدامات شایسته فرهنگی مدیریت مصرف برق در سال جاری مایه افتخار و سربلندی و برگ زرینی است که در دفتر افتخارات روابط عمومی های این صنعت درج خواهد شد.

با عنایت به ارزیابی صورت گرفته کوشش و همت والای آن روابط عمومی در سال جاری در انجام مأموریتهای ملی موجب کسب عنوان شایسته تقدیر در حوزه تولید محتوای شاخص گردیده است. بدینوسیله این لوح تقدیر به پاس تلاشهای ارزنده جنابعالی و به نمایندگی از مجموعه همکارانتان تقدیم آن جناب می گردد.

در پایان این لوح تقدیر آمده است: امید است در سالهای آتی با ارتقای سطح تعاملات و ارتباطات با مخاطبان، انتشار حداکثری اخبار و رویدادهای صنعت برق در رسانه‌ها و مدیریت و برنامه ریزی برای حضوری فعال در عرصه جامعه در راستای اجتماعی سازی صنعت برق و ارتقاء ارزش انرژی و فرهنگ مصرف بهینه شاهد افزایش رضایت مندی مردم و موفقیتهای روز افزون باشیم.

لازم به ذکر است، شرکت برق منطقه ای فارس، پهناورترین شبکه انتقال برق کشور را تحت پوشش دارد، اطلاع رسانی بهنگام روابط عمومی از پروژه‌ها و طرحهای این شرکت در توسعه زیرساخت‌ها و کیفیت خدمت‌رسانی به مردم شریف فارس و منطقه جنوب کشور اهمیت بسزایی داشته است.

این روابط عمومی همچنین با برقراری ارتباط دو سویه با خبرنگاران و اصحاب رسانه برای عبور موفق از پیک مصرف تابستانی سالی که گذشت و تابستان پیش رو برنامه‌ هایی منسجم انجام داده است.

لینک کوتاه : https://gitionline.ir/?p=46030

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.