• امروز : دوشنبه - ۱۸ تیر - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 8 July - 2024

اخبار ویژه

امضای تفاهم نامه همکاری دوجانبه ارومیه و تبریز برگزاری جشن میلاد امام حسن(ع) و ضیافت افطاری در پدافند هوایی مشهد عمارت نوفل لوشاتو با کدام نمایش‌ها میزبان مخاطبان است؟ پژوهش به عنوان یکی از الزامات اساسی توسعه و ترقی و ابزاری مهم در فرآیند تصمیم سازی خردمندانه و سیاست گذاری آینده نگر در حل مسائل باید مورد توجه قرار گیرد آغاز عملیات اجرایی بیش از ۱٠٠٠ واحدی طرح نهضت ملی مسکن در شهرستان خوی اشتراک گذاری تجارب یکی از راه‌های توسعه مهندسی ارزش در کاهش هزینه های احداث و بهره برداری شبکه های انتقال برق است مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب آذربایجان‌غربی: یک‌چهارم شبکه توزیع در شهر ارومیه فرسوده است آماده‌سازی ۵ هزار واحد مسکونی نهضت ملی مسکن در آذربایجان غربی ایجاد اشتغال خانگی برای بیش از ۱۰۰ نفر در کتابخانه در پی انتشار اطلاعات بخشنامه‌های این سازمان در سامانه ملی قوانین و مقررات کسب و کار صورت گرفت: تقدیر معاونت حقوقی ریاست‌جمهوری از سازمان تأمین‌اجتماعی حماسه سرخ نهضت عاشورا سوت آغاز هفتمین جشنواره رسانه ای ابوذر استان کهگیلویه و بویراحمد با رونمایی از پوستر این جشنواره در یاسوج به صدا درآمد.

0

تقریظ وزیر بهداشت بر کتاب تا پلاک ۱۴۰ مجموعه خاطرات اهالی قلم از دوران دفاع مقدس

  • کد خبر : 51247
  • ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۲۲:۴۱
تقریظ وزیر بهداشت بر کتاب تا پلاک ۱۴۰ مجموعه خاطرات اهالی قلم از دوران دفاع مقدس
وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در حاشیه بازدید از نمایشگاه کتاب، بر کتاب «تا پلاک 140» مجموعه خاطرات اهالی قلم از دوران دفاع مقدس که توسط انشارات صریر وابسته به بنیاد حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس که در جهت ترویج و توسعه فرهنگ ایثار و شهادت منتشر شده است، تقریظ نوشت.

گیتی آنلاین_ تقریظ دکتر بهرام عین اللهی در حاشیه سی‌وپنجمین دوره نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران بر کتاب تا پلاک ۱۴۰ مجموعه خاطرات اهالی قلم از دوران دفاع مقدس به شرح زیر است:

“از صبر و مقاومت خانواده های عزیز شهدا تشکر و قدردانی می کنیم.”

وی همچنین تاکید کرد: جا دارد از مؤلف در بنیاد حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس در تدوین کتاب فوق تقدیر و تشکر نمایم. این اثر ارزشمند تابلوی شکوهمندی از عظمت فرهنگ ایثار، جهاد، فداکاری و شهادت است که در وصف مردان و زنان برگزیده قرن اخیر بیان شده است.

گفتنی است، سی‌وپنجمین دوره نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران با شعار «بخوانیم و بسازیم» تا ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ در محل مصلی امام خمینی (ره) به شکل حضوری و در سامانه ketab.ir به صورت مجازی برگزار می‌شود.

در نمایشگاه امسال صدها ناشر عمومی، آموزشی، دینی، خارجی، کودک و نوجوان و دانشگاهی حضور دارند.

لینک کوتاه : https://gitionline.ir/?p=51247

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.