• امروز : یکشنبه - ۱۷ تیر - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 7 July - 2024
4
رئیس کارگروه جنوب فرهنگستان علوم پزشکی در سفر به استان بوشهر:

تقویت فضای کارهای دانش‌بنیان در دستور کار کارگروه جنوب فرهنگستان علوم پزشکی است

  • کد خبر : 41944
  • ۳۰ دی ۱۴۰۲ - ۲۳:۱۶
تقویت فضای کارهای دانش‌بنیان در دستور کار کارگروه جنوب فرهنگستان علوم پزشکی است
بوشهر_ رئیس کارگروه جنوب فرهنگستان علوم پزشکی گفت: تقویت فضای کارهای دانش‌بنیان در دستور کار کارگروه جنوب فرهنگستان علوم پزشکی است.

گیتی آنلاین_ دکتر کامران باقری لنکرانی در نشست با اعضای هیات رییسه دانشگاه علوم پزشکی بوشهر و اعضای کارگروه جنوب فرهنگستان علوم پزشکی در بوشهر اظهار داشت: فرهنگستان علوم پزشکی مثل سه فرهنگستان علوم، فرهنگستان هنر و فرهنگستان ادبیات و زبان فارسی یک نهاد مشورتی است.

وی تصریح کرد: فرهنگستان علوم پزشکی نهادی است که وظیفه رصد، کمک به نوآوری، کمک به حرکت پرشتاب علمی کشور و کمک به ارتقا فرهنگ سلامت بین مردم می‌کند.

دکتر لنکرانی اضافه کرد: از سال گذشته فرهنگستان علوم پزشکی تصمیم گرفت واحدهای استانی تشکیل دهد که اولین واحد استانی در جنوب کشور بین منطقه‌ای که تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی شیراز و بوشهر به نام کارگروه جنوب تشکیل شد.

وی تصریح کرد: خوشبختانه این کارگروه از بدو تأسیس توانسته با یک حمایت نخبگانی در بسیاری از موارد نظرات کارشناسی خوب را به فرهنگستان در تهران بدهد و بخشی از نظرات نیز به صاحب‌نظران و ذینفعان منتقل شده است.

رئیس کارگروه جنوب فرهنگستان علوم پزشکی خاطرنشان کرد: امیدوار هستیم بتوانیم به یک حرکت پرشتاب به نشاط‌آفرینی و امیدآفرینی علمی در این دو استان کمک کنیم تا مسیر علمی بیشتر شکوفا بشود و فضای کارهای دانش‌بنیان را تقویت کنیم.

خبرنگار/ زهرا زنده بودی

لینک کوتاه : https://gitionline.ir/?p=41944

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.