• امروز : شنبه - ۱۷ شهریور - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 7 September - 2024

اخبار ویژه

سرمایه‌گذاری بیش از ۱۰۰ همت در صنعت و معدن خراسان رضوی/این استان نه تنها دیگر سرمایه‌گریز نیست بلکه جزو جذاب‌ترین استان‌ها در سرمایه‌گذاری است از هفته سلامت در شهرستان عسلویه چه خبر؟ از تاکید امام جمعه عسلویه بر عملیاتی سازی شعار هفته سلامت تا تجلیل از کارکنان حوزه سلامت بازیگران و عوامل «خیلی زود عادت می‌کنیم» معرفی شدند  تقدیر از مرد با اخلاق موسیقی/ سینما قدر ارسلان کامکار را ندانست  علی کمالی به عنوان رئیس هیأت ورزش‌های دانشگاهی استان بوشهر انتخاب شد افزایش دفاتر خدمات مسافرتی در آذربایجان غربی روایتی از کشتار کمونیست‌ها توسط گنگسترهای اندونزی/ وقتی وقایع گذشته در زمان حال جریان دارد آغاز عملیات اجرایی فاز۲ نهضت ملی مسکن داراب کورن هول: ورزشی برتر با آینده‌ای روشن دستگیری متخلف صید و زنده گیری پرندگان وحشی در مناطق شهرستان اقلید موکب حضرت ابوالفضل العباس (ع) در مرکز بهداشت شهرستان بوشهر راه‌اندازی شد ♦️دیدار شهردار لنگرود به همراه جناب مهندس لاهوتی با جناب آقای آیینی ، معاون وزیر راه و شهرسازی

0

تلاش جهادی آموزش و پرورش خراسان رضوی برای بهسازی مدارس مناطق محروم

  • کد خبر : 58516
  • ۰۱ مرداد ۱۴۰۳ - ۲۳:۱۴
تلاش جهادی آموزش و پرورش خراسان رضوی برای بهسازی مدارس مناطق محروم
مشاور آموزش و پرورش خراسان رضوی، از اجرای دومین مرحله بزرگ بهسازی و نوسازی مدارس در مناطق محروم و روستایی خبر داد و تاکید کرد که موفقیت این پروژه‌ها مدیون همکاری‌های مردمی و نقش ارزنده رسانه‌ها است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی گیتی آنلاین خراسان رضوی در مشهد، محمد تقی فخریان،  امروز در نشست خبری با رسانه ها استان  اظهار داشت: تلاش جهادی در زمینه عدالت تربیتی و تصویب آموزشی برابر در سال گذشته در حوزه شهید حجاریان مشهد به خوبی پیش رفته است. با توجه به محدودیت‌ها، این موفقیت‌ها مدیون همکاری‌های مردمی و نقش ارزنده رسانه‌ها بوده است.

وی افزود: آموزش و پرورش به تنهایی نمی‌تواند مشکلات خود را به ویژه در حوزه منابع محدود برطرف کند و همواره دست نیاز به سمت خیرین دراز کرده است. در دومین مرحله بزرگ بهسازی و نوسازی مدارس مناطق محروم و روستایی، با همکاری مردم و رسانه‌ها، ۷۰ مدرسه در مناطق محروم شروع به کار کرده‌اند که تا پایان شهریور ماه به بهره‌برداری می‌رسند.

فخریان تاکید کرد: مجموعه‌هایی مانند بهزیستی و کمیته امداد نیز سهم مهمی در این پروژه‌ها دارند. ما در آموزش و پرورش سال گذشته هزار و ششصد مدرسه را پیش‌بینی کردیم و امسال نیز در تلاش هستیم تا مدارس بیشتری را با کمک‌های مردمی و بسیج سازندگی بهبود بخشیم. در تابستان امسال نیز برخلاف گرمای هوا، شاهد بهار کمک‌های مردمی هستیم و امیدواریم بتوانیم مأموریت خود را برای اول مهر به خوبی انجام دهیم.

وی در پایان از رسانه‌ها به خاطر نقش مهم‌شان در فرهنگ‌سازی و گفتمان‌سازی تشکر کرد و تاکید کرد: “ما با همکاری همه بخش‌ها، می‌توانیم آینده‌سازان میهن اسلامی را به بهترین شکل ممکن آموزش دهیم.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://gitionline.ir/?p=58516

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.