• امروز : دوشنبه - ۲۶ شهریور - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 16 September - 2024
0

تلاش دشمن برای نفوذ در عرصه فرهنگ و رسانه کشور

  • کد خبر : 61200
  • ۲۶ مرداد ۱۴۰۳ - ۰:۵۷
تلاش دشمن برای نفوذ در عرصه فرهنگ و رسانه کشور
فرمانده دانشگاه علوم دریایی امام خمینی(ره) نوشهر گفت: وقتی عرصه دریا، هوا و زمین برای نفوذ ناجوانمردانه‌ نظام سلطه بسته شده، تلاش می‌کند تا در عرصه فرهنگ و رسانه نفوذ کند.

گیتی آنلاین_ امیر دریادار دوم آریا شفقت رودسری در یادواره ۳۶ تن از شهدای پول که در مسجد جامع این شهر برگزار شد، با بیان اینکه راهی که شهداء رفتند موجب عزت و افتخار نظام جمهوری اسلامی شد، اظهار کرد: نظام سلطه در جهان همانند حلقه‌ای است که اجازه نمی‌دهد کشور دیگری به این حلقه وارد شود.

وی با تاکید بر داشتن بصیرت در این میان، گفت: نظام استکبار به دنبال موشک و بمب هسته‌ای ما نیست بلکه نمی‌خواهد ایران یک قدرت منطقه‌ای و جهانی شود.

وی تصریح کرد: نظام سلطه تلاش می‌کند کشورهایی که دم از استقلال می‌زنند به یک بی تعادلی برگشت ناپذیری بکشاند تا حرفی برای گفتن نداشته باشد.

فرمانده دانشگاه نیروی دریایی امام خمینی نوشهر ادامه داد: وقتی عرصه دریا،هوا و زمین برای نفوذ ناجوانمردانه نظام سلطه بسته شده تلاش می‌کند تا در عرصه فرهنگ و رسانه نفوذ کند.

امیردریادار شفقت با بیان اینکه در عصر حاضر نیازمند تفکر شهدایی هستیم که عکس آنها زینت بخش این محفل است، یادآور شد: شهدا از خودگذشتگی و همدلی را برای ما به ارمغان آوردند.

وی گفت: اقتدار ما به عنوان یک جامعه اسلامی این است که حول محور ولایت که اصلی‌ترین رمز موفقیت است در حال حرکت هستیم.

فرمانده دانشگاه نیروی دریایی امام خمینی نوشهر با اشاره به اینکه راه شهداء باعث اقتدار و عزت کشور شده است، متذکر شد: استکبار جهانی با انجام ترور، جنگهای داخلی و جنگ تحمیلی در خیال باطل بود که نهال نوپای انقلاب را خشک کند اما به برکت شهداء این نهال تبدیل به درختی تنومند شد که الگوی همه مسلمانان جهان شده است.

امیردریادار شفقت در ادامه به ماموریت مهم ناوگروه ۸۶ در سال گذشته اشاره کرد و گفت: این عملیات برای اولین بار در تاریخ ایران و توسط شناورهای ایرانی انجام شد که فارغ التحصیل دانشگاه نیروی دریایی امام خمینی نوشهر بودند.

لینک کوتاه : https://gitionline.ir/?p=61200

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.