• امروز : شنبه - ۱۷ شهریور - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 7 September - 2024
2

تلاش عجیب یک مدیر فارسی با رفتن به تهران به بهانه مرخصی اما گرفتن مسئولیت در روزهای پایانی دولت سیزدهم!

  • کد خبر : 58883
  • ۰۵ مرداد ۱۴۰۳ - ۱:۰۲
تلاش عجیب یک مدیر فارسی با رفتن به تهران به بهانه مرخصی اما گرفتن مسئولیت در روزهای پایانی دولت سیزدهم!
یک مدیر سه نبش فارسی با هدف گرفتن مسئولیت جدید در روزهای پایانی دولت با بهانه مرخصی علی‌رغم بخشنامه اخیر سرپرست ریاست‌جمهوری، شیراز را به مقصد تهران ترک کرد.

گیتی آنلاین_ بر اساس شنیده‌ها یکی از مدیران سه نبش سیاسی دولت سیزدهم فارس که تا چندی پیش در یکی از مدیریت‌های اقتصادی و مهم فارس مسئولیت داشت پس از تغییر وی از جایگاهش همچنان در حال تلاش برای گرفتن جایگاه جدید در دولت چهاردهم است.

آنطور که منابع آگاه خبر می‌دهند وی شیراز را به بهانه مرخصی به مقصد تهران ترک کرده است و با رایزنی سیاسی با نمایندگان مجلس سعی در گرفتن مسئولیت بازرس ویژه یکی از سازمان‌های ملی برخلاف دستورالعمل ابلاغی دولت سیزدهم و بخشنامه اخیر سرپرست ریاست‌جمهوری است.

هر چند در روزهای پایانی دولت سیزدهم قرار داریم و در بسیاری از رسانه‌ها و محافل سیاسی به عدم جابه‌جایی منابع انسانی و همچنین گرفتن حکم مسئولیت جدید تاکید شده است هم قدرت‌طلبی‌ها آن هم برای مدیرانی که با نظر جمعی مجموعه استانداری، مجلس و دستگاه‌های اجرایی و تخصصی و برخی از چهره‌های شاخص سیاسی و کنش‌گران اجتماعی برکنار شده‌اند همچنان ادامه دارد.

البته این اتفاقات در حالی انجام می‌شود که دولت جدید هر گونه اقدامات غیرمتعارف را بی‌اساس و وعده برخورد جدی داده است و اینگونه تلاش‌های غیرقانونی برای گرفتن مسئولیت قطعا با نتایج معکوس مواجه خواهد شد.

لینک کوتاه : https://gitionline.ir/?p=58883

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.