• امروز : دوشنبه - ۲۶ شهریور - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 16 September - 2024
0

تلاش مضاعف برای ارتقای بخش کشاورزی با سرمایه‌گذاری بیش از ۲۰۰۰میلیارد ریال در شهرستان خاش

  • کد خبر : 62935
  • ۰۹ شهریور ۱۴۰۳ - ۸:۲۹
تلاش مضاعف برای ارتقای بخش کشاورزی با سرمایه‌گذاری بیش از ۲۰۰۰میلیارد ریال در شهرستان خاش
مدیرجهاد کشاورزی شهرستان خاش : طی یک سال گذشته بااستقبال چشمگیر سرمایه گذاران بخش خصوصی و دولتی با افزایش ده درصدی رشد سرمایه گذاری در بخش کشاورزی شهرستان،میزان سرمایه گذاری به رقم ۲۰۰۰ میلیارد ریال رسیده و زمینه اشتغال پایدار برای بیش از ۲۵۰ نفر فراهم شد.

گیتی آنلاین-مدیرجهاد کشاورزی شهرستان خاش : طی یک سال گذشته بااستقبال چشمگیر سرمایه گذاران بخش خصوصی و دولتی با افزایش ده درصدی رشد سرمایه گذاری در بخش کشاورزی شهرستان،میزان سرمایه گذاری به رقم ۲۰۰۰ میلیارد ریال رسیده و زمینه اشتغال پایدار برای بیش از ۲۵۰ نفر فراهم شد.

مجتبی خاشی با اشاره به خوداتکایی در تولید گوشت مرغ افزود در این مدت بهره برداری از ۸ واحدپرورش مرغ گوشتی با ظرفیت ۱۸۴ هزار قطعه شروع و ۱۲۲۰ تن ظرفیت تولید گوشت مرغ در خاش افزایش یافت.

وی اظهارداشت: احداث ۶هکتار گلخانه جدید وشروع بکار کارخانه خوراک دام با ظرفیت ۱۷۵۰۰ تن را از دیگر توفیقات بدست آمده در راستای جهش تولید در شهرستان خاش برشمرد.

خاشی افزود: طرح‌های شاخص خاش برای ارتقای راندمان آبیاری و توسعه کشت اجرای سیستمهای آبیاری نوین اعم از بارانی ،موضعی و کم فشار، انتقال آب با لوله تا مزرعه و احداث کانالهای آبیاری بتنی با اعتبار بالغ بر۱۰۰ میلیارد ریال انجام شده است.

مدیر جهاد کشاورزی خاش صادرات محصولات گلخانه ای را یکی از مزیت‌های مهم برای ایجاد فرصت های شغلی جدید و ارتقای ارزش افزوده محصولات کشاورزی منطقه برشمرد و گفت : سالیانه بین ۹ تا ۱۱ هزار تن محصولات گلخانه ای اعم گوجه فرنگی و بادمجان از شهرستان خاش به خارج از کشور صادر میشود.

لینک کوتاه : https://gitionline.ir/?p=62935

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.