• امروز : دوشنبه - ۱۸ تیر - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 8 July - 2024
0
رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز در جمع دبیران قرارگاه جهاد تبیین حوزه سلامت فارس:

تلاش کنیم بسیجی گونه فکر کنیم و بسیجی گونه خدمت کنیم

  • کد خبر : 53247
  • ۱۴ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۲:۲۴
تلاش کنیم بسیجی گونه فکر کنیم و بسیجی گونه خدمت کنیم
فارس_ رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز در نشست هم اندیشی دبیران قرارگاه جهاد تبیین شبکه های بهداشت و درمان و مراکز درمانی استان فارس بر اهمیت توسعه تفکر بسیجی در خدمات حوزه سلامت، تاکید کرد.

گیتی آنلاین_ دکتر «سید وحید حسینی» در این نشست که صبح روز، سیزدهم خرداد برگزار شد، با بیان اینکه خدمت به سلامت مردم در مراکز خدمات جامع سلامت، بیمارستان‌ ها، پایگاه‌ های اورژانس، خانه‌های بهداشت و دیگر مراکز بهداشت درمانی، توفیقی برای دست اندرکاران این حوزه است، این اقدامات را نوعی تاثیرگذاری فرهنگی و اجتماعی بر مردم دانست.

او «بسیج» را یک فرهنگ فرا سازمانی برشمرد و افزود: باید تلاش کنیم که بسیجی گونه فکر کنیم و بسیجی گونه خدمت کنیم.

دکتر حسینی ادامه داد: فرهنگ و تفکر بسیجی در حال حاضر در تمام دنیا، گسترش پیدا کرده است، چرا که تدوین و تبیین تفکر بسیجی به ویژه در عمل، در ارتقای فرهنگ بسیج در جامعه بسیار موثر است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز با بیان اینکه وظایف و رسالت مجموعه سلامت سرشار از خیر و برکت برای مردم است و برگزاری اردوهای جهادی سلامت محور به ویژه در مناطق محروم و کم برخوردار را تلاشی در این راستا و موجب رضایتمندی خداوند و مردم برشمرد.

او با اشاره به خدمات ارزنده رئیس جمهور شهید و تلاش صادقانه، خالصانه و شبانه روزی آیت الله رئیسی و شهدایی نظیر شهید حاج قاسم سلیمانی، چنین خدماتی را الگویی برای بسیجیان خواند و با اشاره به روش زیست و زندگی آیت الله رییسی گفت: راه خدمت و شهادت ادامه دارد.

دکتر حسینی از تلاش جهادگونه و ارزشمند بسیجان جامعه پزشکی استان قدرادنی کرد و گفت: بدنه بسیج همچون شاهرگی در مجموعه سلامت، به ویژه در بحران‌ها به مردم خدمات سلامت محور ارائه می دهد و مردم ما قدردان بسیجیان هستند.

تداوم مسیر شهدای انقلاب اسلامی با تلاش در مسیر «جهاد تبیین»

معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه و مدیر کانون بسیج جامعه پزشکی دانشگاه علوم پزشکی شیراز نیز در این گردهمایی، با گرامیداشت یاد و خاطره شهید جمهور و همراهانش و خدمات ایشان در توسعه و آبادانی کشور، بر اهمیت تبیین خدمات جهادی سلامت محور در تداوم مسیر شهدای انقلاب اسلامی تاکید کرد و گفت: در حوزه سلامت فارس طی دولت سیزدهم، اقدامات بزرگی برای افزایش دسترسی مردم استان به خدمات این حوزه صورت گرفته که نیاز است بیان شود.

دکتر «سید ابوالفضل هاشمی اصل» با قدردانی از تلاش های دبیران قرارگاه جهاد تبیین در مجموعه سلامت فارس، ارائه عملکرد و دستاوردهای جهادی سلامت محور را رسالت مهم بسیجیان در توسعه فرهنگ بسیج خواند.

او بهره مندی حداکثری از توان نیروهای جهادی در توسعه خدمات این حوزه را ضروری خواند.

مدیر کانون بسیج جامعه پزشکی دانشگاه با اشاره به انتخاب هر بیمارستان استان، به عنوان مرکز درمانی معین یکی از مناطق محروم فارس، از پیاده سازی این ایده از سوی سرهنگ «صمصام»، رئیس بسیج جامعه پزشکی استان قدردانی کرده و این اقدام را گامی عملیاتی در راستای بهبود خدمات جهادی سلامت محور در استان دانست.

اهمیت تقویت جهاد تبیین در رسانه سلامت

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شیراز نیز در این نشست، ضمن قدردانی از تلاش اعضای بسیج جامعه پزشکی فارس گفت: با توجه به میزان گستردگی ارایه خدمات بسیج جامعه پزشکی در سطح استان به ویژه برگزاری اردوهای جهادی، نیاز است تعامل دبیران قرارگاه جهاد تبیین با مجموعه روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شیراز در راستای رسانه ای کردن خدمات جهادی، اهمیت دارد.

«ابوذر پاریزی» توجه به رویکردهای «امید آفرینی» و «جهاد تبیین» را در انتشار اخبار جهادی، ضروری خواند.

در این آیین از مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شیراز به پاس تلاش رسانه ای در حوزه تبیین و روشنگری به ویژه در انتخابات مجلس شورای اسلامی، همچنین جمعی از دبیران قرارگاه جهاد تبیین دانشگاه، تقدیر شد.

این آیین صبح روز یکشنبه، سیزدهم خرداد ۱۴۰۳ و با حضور دکتر «سید وحید حسینی» رییس دانشگاه علوم پزشکی شیراز، دکتر «سید ابوالفضل هاشمی اصل» معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه و مدیر کانون بسیج جامعه پزشکی دانشگاه علوم پزشکی شیراز، مهندس «ابوذر پاریزی» مدیر روابط عمومی دانشگاه، سرهنگ پاسدار «حسین صمصام» رییس سازمان بسیج جامعه پزشکی فارس و جمعی از بسیجیان کانون بسیج جامعه پزشکی دانشگاه و استان، همچنین مدیران ارشد دانشگاه در سالن رازی مجتمع فرهنگی آموزشی ولایت دانشگاه علوم پزشکی شیراز برگزار شد.

لینک کوتاه : https://gitionline.ir/?p=53247

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.