گیتی آنلاین-به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای سیستان و بلوچستان ایوب کرد گفت : سامانه تلفن گویای ۱۴۱، آخرین اطلاعات ترافیکی و جوی محورها، انسداد یا محدودیت تردد در محورها و سایر اطلاعاتی چون مسیر و مسافت سفر ، ثبت شکایت در بخش های حمل و نقل و راهداری را به تماسگیرندگان ارائه میکند.
وی شکایت یا پی گیری شکایت حمل و نقلی اعم از باری و مسافری و همچنین وضعیت جوی را بیشترین موضوعاتی نام برد که از سوی کاربران جاده ای مطرح شده است.
مدیر کل راهداری وحمل ونقل جاده ای سیستان و بلوچستان با توجه به اینکه این سامانه قابلیت دریافت، ثبت و ارائه کد پیگیری جهت شکایات مطرح شده در بخش های حمل و نقل و راهداری را دارد، افزود: کارشناسان مرکز مدیریت راهها به صورت شبانهروزی آماده پاسخگویی به مسافران و کاربران جادهای در خصوص وضعیت راهها و حمل و نقل جادهای هستند.