• امروز : یکشنبه - ۱۷ تیر - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 7 July - 2024
7
با حضور معاون تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی شیراز؛

توانمندی ها و نیازمندی های مرکز تحقیقات شیمی دارویی و گیاهی بررسی شد

  • کد خبر : 23857
  • ۱۱ تیر ۱۴۰۲ - ۱۶:۳۴
توانمندی ها و نیازمندی های مرکز تحقیقات شیمی دارویی و گیاهی بررسی شد
فارس_ معاون تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز، ضمن بازدید از مرکز تحقیقات شیمی دارویی و گیاهی دانشگاه، توانمندی ها و نیازمندی های این مرکز را بررسی کرد.

گیتی آنلاین_ معاون تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پرشکی فارس گفت: در این برنامه، از آزمایشگاه های سلولی و مولکولی، فارماکولوژی، شیمی دارویی، فیتو شیمی، کشت میکروبی، کشت گیاهی، مدلسازی مولکولی و محاسبات رایانه ای و نیز کروماتوگرافی های مایع و گاز این مرکز تحقیقاتی بازدید شد.

دکتر «محمد هاشم هاشم پور» با سپاس از تلاش های رییس، اساتید و کارکنان این مجموعه افزود: مرکز تحقیقات شیمی دارویی و گیاهی، یکی از افتخارات دانشگاه علوم پزشکی شیراز است که هم پژوهشگران برجسته این مرکز تحقیقاتی، همواره از برگزیدگان علمی بوده و در رویدادهای بزرگی همچون جشنواره رازی درخشیده اند.

او بیان کرد: این مرکز تحقیقاتی با بهره گیری از تخصص های علمی گوناگون و بهره مندی از تجهیزات آزمایشگاهی مناسب، از مراکز پیشرو و موفق دانشگاه، در عرصه همکاری های داخلی و بین المللی است.

در این بازدید رییس و اعضای هیات علمی مرکز تحقیقات شیمی دارویی و گیاهی، ضمن تشریح توانمندی ها و نیازمندی های این مجموعه، در راستای حمایت از اساتید و دانشجویان پژوهشگر و تسهیل فعالیت های پژوهشی، با معاون تحقیقات و فناوری دانشگاه، هم اندیشی کردند.

لینک کوتاه : https://gitionline.ir/?p=23857

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.