• امروز : دوشنبه - ۱۸ تیر - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 8 July - 2024
1

توزیع ۲ میلیون لیتر سوخت بخش کشاورزی در شهرستان‌ ارسنجان

  • کد خبر : 44624
  • ۱۵ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۹:۵۵
توزیع ۲ میلیون لیتر سوخت بخش کشاورزی در شهرستان‌ ارسنجان
فارس_ مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان ارسنجان از توزیع ۲میلیون لیتر سوخت کشاورزی از ابتدای سال زراعی تاکنون در این شهرستان خبر داد.

گیتی آنلاین_ غلامعباس زارعی فر ابراز کرد: این میزان نسبت به مدت مشابه سال قبل با افزایش ۵ درصدی همراه بوده ‌است.

وی با اشاره به اینکه سهمیه تخصیصی بخش کشاورزی به ماشین آلات کشاورزی از جمله تراکتور و، چاه های کشاورزی، واحدهای گلخانه ای، دامداری ها و صنایع تبدیلی تخصیص می یابد، افزود: عمده سوخت توزیع شده به تراکتور و ادوات کاشت اختصاص یافته است.

وی اظهار کرد: این میزان سوخت مصرف شده بر اساس سهمیه تخصیص یافته‌ای است که با هماهنگی و تعامل پخش منطقه ، سازمان جهاد کشاورزی و کمیسیون برنامه‌ریزی و نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز در ابتدای سال زراعی امسال تعیین شده و بر اساس سطح اراضی زیر کشت و ادوات موجود انجام می شود.

این مقام مسئول گفت: بالغ بر ششصد دستگاه ادوات در شهرستان موجود است که با اجرای طرح پلاک گذاری ادوات کشاورزی، علاوه بر نظارت دقیق بر فعالیت، امکان تامین سوخت مورد نیاز آن ها نیز فراهم شده است.

زارعی فر به شیوه توزیع فرآورده‌های مربوطه از طریق ثبت فعالیت ادوات و ماشین آلات کشاورزی در سامانه سدف، اشاره و خاطر نشان کرد: متقاضیان سوخت بخش کشاورزی با مراجعه به این سامانه و تکمیل اطلاعات درخواستی می توانند نسبت به ثبت واقعی درخواست برای تحویل سهمیه اختصاصی اقدام کنند.

وی تاکید کرد: طرح پایش ماشین آلات کشاورزی هر سال با آغاز فصل کاشت با حضور کارشناسان شرکت پخش فرآورده های نفتی ،مسئول مکانیزاسیون مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان و کارشناسان مراکز جهاد کشاورزی اجرا می شود.

مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان ارسنجان با ابراز اطمینان به کشاورزان شهرستان بابت سوخت‌رسانی مطلوب به بخش ‌کشاورزی تا پایان سال زراعی جاری، ادامه داد: سوخت بخش کشاورزی توسط ۸ باب ‌فروشندگی در سطح روستاهای شهرستان به کشاورزان تحویل می‌شود.

لینک کوتاه : https://gitionline.ir/?p=44624

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.