• امروز : جمعه - ۱۵ تیر - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 5 July - 2024

اخبار ویژه

اجرای برنامه سلامت خانواده گامی مهم در دسترسی عادلانه به خدمات سلامت در شهرستان گناوه است ورود خیرین و مردم به امور جامعه، موانع را برطرف می کند به همت گروه امداد و نجات؛ یک خانواده ۴ نفره در تیکسر اطاقورنجات یافت نباید توقع کسب نتیجه از دختران هندبالیست در مسابقات قهرمانی جهان داشت/ حضور آن‌ها برای دومین بار در این رویدار افتخار بزرگی است. آیین گرامیداشت روز ملی ایمنی و آتش نشانی در پتروشیمی غدیر برگزارشد. «در جستجوی فریده» اکران آنلاین می شود تیم های قهرمان مسابقات ورزشی دانش آموزان مدارس سمپاد فارس معرفی شدند نظارت مستمر بر زیستگاههای پرندگان مهاجر و لزوم محصور نمودن محل پرورش طیور بومی افتتاح ستاد انتخاباتی ایران ما دکتر قالیباف با حضور مردم و مسئولین در شهرستان خنج نمایش فیلم‌تئاتر «کسی نیست همه داستان‌ها را به یاد آورد» در سینماتک خانه هنرمندان ایران توصیفات کم‌نظیر امام خامنه‌ای از شهید رئیسی/ “دلم سوخت” اعلام زمان مراسم وداع و تشییع پيكير مطهر شهيد “الله پور” در شهرستان های شیراز و کوار

2
همزمان‌ با آغاز هفته دولت؛ حضور استاندار فارس در بخش خبری ساعت ۲۰ شبکه فارس:

توسعه استان فارس با بهره برداری از ۸۳۷ پروژه به ارزش تقریبی ۴۵ هزار میلیارد‌ تومان

  • کد خبر : 28678
  • ۰۲ شهریور ۱۴۰۲ - ۱:۳۰
توسعه استان فارس با بهره برداری از ۸۳۷ پروژه به ارزش تقریبی ۴۵ هزار میلیارد‌ تومان
فارس_ استاندار فارس ضمن حضور در بخش خبری ساعت ۲۰ شبکه فارس به بیان دستاوردهای نظام و دولت سیزدهم در هفته دولت اشاره کرد و گفت: ۸۳۷ پروژه به ارزش تقریبی ۴۵ هزار میلیارد تومان در هفته دولت بهره برداری و به مردم استان فارس تقدیم خواهد شد و در سفر قریب الوقوع ریاست محترم جمهور به استان، رسما افتتاح می شود.

گیتی آنلاین_ محمد هادی ایمانیه در آستانه آغاز هفته دولت، شامگاه امشب، با حضور در بخش خبری ساعت ۲۰ شبکه فارس، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر، گفت: ۸۳۷ پروژه به ارزش تقریبی ۴۵ هزار میلیارد تومان در هفته دولت بهره برداری و تقدیم مردم شریف استان فارس خواهد شد.

استاندار فارس با پیش بینی سفر دوم ریاست محترم جمهور و هیات دولت به استان در شهریور ماه تاکید کرد، پروژه های مذکور را رسماً در جریان این سفر افتتاح خواهیم کرد.

وی افزود: ارزش روز اجرای این ۸۳۷ پروژه، بالغ بر ۱۰۰ هزار میلیارد تومان است که در هر ۳۷ شهرستان استان پراکنده است و تمام مردم استان از خدمات دولت سیزدهم بهره خواهند برد.

نماینده عالی دولت در فارس، تصریح کرد: آزاد راه شیراز به اصفهان به ارزش روز ۳۰ هزار میلیارد تومان و خط دوم آبرسانی از سد درودزن به شهر شیراز به ارزش روز ۶هزار میلیارد تومان، فازهای توسعه ای فولاد غدیر نی ریز و فولاد کوار، بیمارستان امام حسین(ع) فسا، بیمارستان شهر مصیری و… چند نمونه از پروژه های قابل افتتاح در این هفته در فارس می باشد.

وی در خصوص پروژه های نهضت جهش مسکن اظهار داشت: با همکاری خوب فرمانداران، روسای ادارات راه و شهرسازی و بنیاد مسکن شهرستان ها و سایر مسئولین دستگاه های اجرایی کار احداث منازل مسکونی سرعت بیشتری گرفته است اما شخصاً از این سرعت راضی نیستم و معتقدم برای تامین مسکن مورد نیاز مردم باید با شتاب بیشتری به پیش برویم.

رئیس شورای مسکن استان، به اقدامات انجام شده در خصوص تامین زمین در شهرستان شیراز نیز اشاره کرد و گفت: در سفر اخیر وزیر راه و شهرسازی به شیراز موضوع زمین های کمیل آباد و میدان تیر اکبر آباد حل شد؛ با سفر هیات دولت به فارس امیدواریم موضوع زمین شرق شهر جدید صدرا تعیین تکلیف شود تا کمبود زمین در شیراز مرتفع شود.

استاندار فارس در پاسخ به سوال مجری خبر مرکز فارس در خصوص، وضعیت کنونی آزادراه شیراز به اصفهان،گفت: هم اکنون مرحله نصب علائم در شش قطعه ابتدایی آزاد راه در حال اجراست؛ بصورت هفتگی میزان پیشرفت و موانع را با حضور دست اندرکاران پروژه شخصا پیگیری می کنم. امروز نیز میزبان معاونین محترم وزیر راه و شهرسازی و وزیر محترم دفاع در این زمینه بودم؛ بنا بر سخن معاون وزیر راه، ۱۵۰۰ نفر و ده‌ها خودروی سنگین در حال تلاش برای اتمام این ابرپروژه ملی هستند.

وی در خصوص قطعه هفت این آزادراه، اظهار داشت: ۱۳ کیلومتر آخر این آزادراه در قالب قطعه هفت، در ابتدای بهره‌برداری بصورت بزرگراه مورد استفاده قرار می گیرد و تا دهه فجر بصورت کامل به مسیر آزادراهی کشور ملحق می شود.

رئیس شورای برنامه ریزی و توسعه استان در پاسخ به وضعیت عملکرد بانک های استان، گفت: همواره بر ارتقا عملکرد بانک ها تاکید داشته ایم؛ اکثر بانک ها نسبت مصرف به منابع خود را که می بایست به صورت تسهیلات در استان ارائه کنند، رعایت می کنند. امروز با حضور معاون محترم وزیر اقتصاد، عملکرد پنج بانک خصوصی استان بررسی شد و امیدواریم تکلیف این موضوع نیز به زودی مشخص شود.

رئیس شورای تامین استان در این گفتگوی خبری، ضمن گرامیداشت یادوخاطره شهدای حادثه تروریستی حرم مطهر حضرت احمدبن موسی الکاظم علیه السلام، گفت: یاد همه شهدای نظام جمهوری اسلامی بویژه شهدای مدافع امنیت را گرامی می داریم؛ همواره باید قدردان مدافعین امنیت باشیم، حافظان امنیت با از خودگذشتگی و نثار جان خود، امنیت این مرز و بوم را تامین می کنند.

لینک کوتاه : https://gitionline.ir/?p=28678

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.