• امروز : دوشنبه - ۲۶ شهریور - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 16 September - 2024
1
در آیین آغاز عملیات اجرایی آزمایشگاه مرکزی شهر جم مطرح شد؛

توسعه مراکز بهداشتی و درمانی، سطح سلامت جامعه را ارتقاء می‌بخشد

  • کد خبر : 62874
  • ۰۹ شهریور ۱۴۰۳ - ۲:۰۰
توسعه مراکز بهداشتی و درمانی، سطح سلامت جامعه را ارتقاء می‌بخشد
بوشهر_ فرماندار شهرستان جم گفت: توسعه مراکز درمانی، سلامت و بهداشت، سطح سلامت جامعه را ارتقاء می‌بخشد.

گیتی آنلاین_ سید علی هاشمی در آیین آغاز عملیات اجرایی پروژه آزمایشگاه مرکزی شهر جم ضمن تبریک روز پزشک افزود: با توجه به نیاز شهرستان به وجود آزمایشگاهی با امکانات و تجهیزات مناسب، این پروژه از پروژه‌های مهم شهرستان است و با احداث آن شاهد ارائه خدمات خوب و با کیفیت، سریع و آسان در آینده خواهیم بود.

فرماندار شهرستان جم ضمن بیان اینکه تمام تلاش مسئولین باید بر تکمیل این پروژه‌ها در اسرع وقت در راستای خدمت‌دهی به مردم باشد عنوان داشت: مبلغ ۱۲۰ میلیارد ریال بودجه برای شبکه بهداشت و درمان شهرستان در نظر گرفته شده است و در صورت ایجاد یک سری شرایط این مبلغ می‌تواند افزایش یابد.

معاون اجرایی معاونت بهداشتی علوم پزشکی بوشهر نیز اظهار داشت: این پروژه با اعتباری بالغ بر ۹۰ میلیارد ریال و مساحت ۶۲۰ مترمربع در محل ساختمان آموزشگاه بهورزی شهرستان جم احداث خواهد شد.

 حسین دلخواه با بیان اینکه به زودی کار اجرایی این پروژه شروع می‌شود، گفت: تمام تلاش ما این است این پروژه ظرف مدت یک سال آینده به بهره‌برداری برسد. این پروژه با توجه به نیاز به وجود آزمایشگاه و تجهیزات به روز و پیشرفته بسیار حائز اهمیت است و با احداث آن دسترسی ساکنین روستایی و شهری به خدمات آزمایشگاهی یکسان می‌شود.

به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان جم، با حضور فرماندار، معاون اجرایی معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی و سایر مسئولین شهرستان عملیات اجرایی احداث آزمایشگاه مرکزی شهر جم آغاز شد.

خبرنگار/ زهرا زنده بودی

لینک کوتاه : https://gitionline.ir/?p=62874

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.