• امروز : دوشنبه - ۱۸ تیر - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 8 July - 2024

اخبار ویژه

بازیگران نمایش «عددهای نشده» معرفی شدند ورزش در فارس به اندازه آوازه اش نيست پلمپ ها کار ما نیست ولی بعضی از این پلمپ ها را ما رفع پلمپ کردیم/ رفع مشکلات ده واحد تولیدی در شش ماهه گذشته افزایش ۸۷ درصدی تولید برق در نیروگاه خوی همه عوامل اجرایی انتخابات ؛ باید حافظ رای مردم باشند ناراحت می‌شوم وقتی می‌بینم دختران هندبالیست برای بازی به لیگ عراق می‌روند. مردم در همه عرصه‌ها و صحنه‌ها دلگرم به ولایت فقیه هستند افزایش ۱۱.۴۹ درصد میزان جابجایی مسافر توسط ناوگان حمل و نقل جاده ای در آذربایجان غربی تقدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) از بانک سپه برای پرداخت تسهیلات قرض الحسنه ودیعه مسکن به نیازمندان انتشار نسخه ویژه نابینایان «شبکه» با صدای نوید پورفرج کارگروه ملی ارتقا سلامت محصولات کشاورزی در دبیرخانه شورای عالی سلامت و امنیت غذایی تشکیل شد/ تقویت همکاری های بین بخشی برای تولید غذای سالم نقش موثر طرح جهش تولید در دیمزارها در اقتصاد کشاورزی/ لزوم حمایت برای جذب اعتبارات

5

توقيف كاميون حامل ۷۵ كيلو حشيش و ترياک در شيراز 

  • کد خبر : 26029
  • ۳۱ تیر ۱۴۰۲ - ۱۶:۳۰
توقيف كاميون حامل ۷۵ كيلو حشيش و ترياک در شيراز 
فارس_ جانشين فرمانده انتظامی استان فارس از توقيف یک دستگاه كاميون و كشف 75 كيلو و 300 گرم حشيش و ترياک و دستگيری يک قاچاقچی در اطراف پايانه باربری شهرستان شيراز خبر داد.

گیتی آنلاین_ سردار “يوسف ملک‌زاده” در تشريح اين خبر بيان كرد: در اجرای طرح مبارزه با قاچاقچيان، روز گذشته ماموران پليس مبارزه با مواد مخدر استان با همکاری كاركنان یگان تکاوری با اقدامات فنی و تخصصی مطلع شدند يک دستگاه كاميون حامل حشيش وارد شيراز شده و در حال حاضر در اطراف پايانه باربری متوقف می‌باشد كه بررسی موضوع را در دستور كار خود قرار دادند.

وی افزود: ماموران انتظامی سريعا به محل مورد نظر اعزام و موفق شدند كاميون حامل مواد مخدر را شناسايی و آن را به مقر انتظامی دلالت دهند.

جانشين فرمانده انتظامی استان فارس تصريح كرد: در بازرسی از اين كاميون ۵۰ كيلوگرم حشيش و ۲۵ كيلو و ۳۰۰ گرم ترياک كه به طرز ماهرانه‌ای در تاج اتاق عقب جاسازی شده بود كشف شد.

سردار “ملک‌زاده” با بيان اینکه در اين راستا یک قاچاقچی حرفه‌ای دستگير و پس از سير مراحل قانونی روانه دادسرا شد، گفت: برخورد با سوداگران مرگ به صورت ويژه در دستور كار اين فرماندهی است.

لینک کوتاه : https://gitionline.ir/?p=26029

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.