• امروز : شنبه - ۱ دی - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 21 December - 2024
4
دکتر سبحانیان در میز خدمت بازار تهران به مناسبت هفته دولت؛

تکریم مودیان یکی از ارکانِ گفتمان حاکم بر نظام مالیاتی است/ حضور میدانی برای حل و فصل مسایل مالیاتی اصناف

  • کد خبر : 29059
  • ۰۶ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۷:۳۳
تکریم مودیان یکی از ارکانِ گفتمان حاکم بر نظام مالیاتی است/ حضور میدانی برای حل و فصل مسایل مالیاتی اصناف

در راستای رویکرد تعاملی، مودی مداری و استمرار همکاری و تعامل نزدیک با اتحادیه و اصناف با حضور رئیس کل سازمان امور مالیاتی کشور و جمعی از مسئولان و کارشناسان این سازمان میز خدمت مالیاتی برای کسبه و تجار صنف لوازم التحریر و نوشت افزار با حضور سه هزار عضو در مسجد امام بازار تهران […]

در راستای رویکرد تعاملی، مودی مداری و استمرار همکاری و تعامل نزدیک با اتحادیه و اصناف با حضور رئیس کل سازمان امور مالیاتی کشور و جمعی از مسئولان و کارشناسان این سازمان میز خدمت مالیاتی برای کسبه و تجار صنف لوازم التحریر و نوشت افزار با حضور سه هزار عضو در مسجد امام بازار تهران برگزار شد.

به گزارش رسانه مالیاتی ایران، در پنجمین روز از هفته دولت، در راستای رویکرد تعاملی و مودی مداری نظام مالیاتی، میز خدمت مالیاتی برای کسبه و تجار بازار بزرگ تهران با حضور آقایان دکتر سید محمد هادی سبحانیان رئیس کل سازمان امور مالیاتی کشور، محمدتقی پاکدامن معاون درآمدهای مالیاتی سازمان، علی محدث دیلمی مدیرکل امور مالیاتی مرکز تهران، حسین تاجمیر ریاحی فرمانده مرکز مقاومت بسیج سازمان و جمعی از روسای امور مالیاتی مرکز تهران در مسجد امام بازار مستقر و ضمن گفتگو با کسبه و بازاریان صنف لوازم التحریر و نوشت افزار به ارایه خدمات رسانی مالیاتی پرداختند.

دکتر سبحانیان در حین گفتگو با مراجعان بیان داشت: برپایی و استقرار میز خدمت و تقویت حضور میدانی جهت رفع مشکلات فعالان اقتصادی، گفتمان جدید نظام مالیاتی است؛ و بعنوان الگوی مصداقی در چارچوب رویکرد مودی مداری و در راستای تسریع و تسهیل امور مودیان، در دستور کار نظام مالیاتی در دوره تحولی جدید قرار گرفته و با توجه به استقبال بسیار خوب اتحادیه ها و صنوف و مودیان مالیاتی، این موضوع تداوم خواهد یافت.

در جریان برپایی این میز خدمت، جمعی از مسئولین اتحادیه لوازم التحریر و نوشت افزار از جمله موسی فرزانیان رئیس این اتحادیه، محمد توکلی منتخب هیات امنای بازار تهران در این مکان حضور یافته و برخی مسایل و مشکلات مالیاتی را با مدیران و کارشناسان مالیاتی در میان گذاشتند و ضمن تقدیر از ابتکار عمل سازمان امور مالیاتی در برپایی میز خدمت در سطح جامعه و تاکید بر لزوم رفع مشکلات مالیاتی مودیان در شرایط موجود و همچنین اشاره به برخی مزایای این برنامه از جمله صرفه جویی در وقت و هزینه مودیان، نزدیکتر شدن دیدگاه ‏ها و ایجاد وحدت فکری و عملی مابین مودی و نظام مالیاتی، تداوم استقرار میز خدمت در فواصل زمانی مختلف جهت رفع مسایل، مشکلات و دغدغه های آنان را خواستار شدند.

براساس این گزارش، رئیس کل سازمان امور مالیاتی در مدت حضور دو ساعته در این میز خدمت مالیاتی، به حدود ۳۰ نفر عضوی که مشکلات و مسایل مالیاتی خود را با ایشان در میان گذاشتند، رسیدگی و دستورات لازم را برای صادر کردند.

لینک کوتاه : https://gitionline.ir/?p=29059

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.