• امروز : دوشنبه - ۱۸ تیر - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 8 July - 2024
1

تکریم و معارفه مدیر بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان کوهچنار

  • کد خبر : 52830
  • ۰۹ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۳:۵۷
تکریم و معارفه مدیر بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان کوهچنار
فارس_ طی مراسمی با حضور جعفری کیا معاون پشتیبانی و توسعه منابع انسانی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی فارس و هاشمی فرماندار شهرستان و مدیران ادارات، مراسم تکریم و معارفه مدیر بنیاد مسکن شهرستان کوهچنار در فرمانداری این شهرستان برگزار شد.

گیتی آنلاین_ جعفری کیا ضمن اشاره به عملکرد منصوریان مدیر سابق بنیاد مسکن شهرستان و تجلیل از زحمات ایشان از آقای پروین به عنوان نیرویی باتجربه و تلاشگر یاد کرد و وی را به عنوان سرپرست جدید بنیاد مسکن این شهرستان معرفی کرد.

معاون پشتیبانی بنیاد مسکن استان فارس با اشاره به اینکه تغییرات مدیریتی در راستای توسعه دستگاه و استفاده از حداکثر ظرفیت های همکاران و توان مدیریتی است افزود: بنیاد مسکن یک دستگاه جهادی با عملکرد توسعه روستایی و محرومیت زدایی است و در سالهای مختلف خدمات ارزشمندی در مناطق روستایی ارائه داده است.

جعفری کیا در ادامه با برشمرد خدمات بنیاد مسکن افزود: نهضت ملی مسکن و تامین مسکن شهری و روستایی ، مقاوم سازی مسکن روستایی ، بهسازی روستاها ، اعطای اسناد مالکیت و اعطای تسهیلات به متقاضیان از جمله خدماتی است که بنیاد مسکن انجام داده است.

فرماندار شهرستان کوهچنار نیز در خصوص عملکرد ۳ ساله مدیر شهرستان در حوزه آسفالت و بازنگری طرح هادی روستایی تقدیر و تشکر کرد.

فرماندار کوهچنار با آرزوی موفقیت برای مدیر جدید بر لزوم تعامل و هم افزایی و همکاری مدیران با سرپرست جدید بنیاد مسکن تاکید کرد.

وی خواستار پیگیری مهندس پروین جهت پرداخت‌ تسهیلات روستایی شد و اضافه کرد از همه ظرفیت های قانونی برای توسعه روستایی دراین شهرستان می بایست بهره گیری کرد.

شایان ذکر است در پایان از خدمات سید احمد منصوریان مدیر سابق با اهدا لوح، تقدیر شد ، همچنین با اهدای حکم مدیریت شهرستان به جهانگیر پروین، وی رسما به عنوان سرپرست بنیاد مسکن این شهرستان مشغول به کار شدند.

لینک کوتاه : https://gitionline.ir/?p=52830

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.