• امروز : شنبه - ۱۷ شهریور - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 7 September - 2024

اخبار ویژه

نمایش «صید کولی کر» در موزه سینما استقرار نخستین رایزن سلامت ایران در عراق / انتقال تجارب ایران در پوشش همگانی سلامت به عراق تاکید سرپرست شبکه بهداشت و درمان فراشبند بر تسریع در بهره برداری از سیستم سرمایش بیمارستان بهره‌برداری از دو پروژه آبرسانی به روستاهای آذربایجان شرقی با حمایت همراه اول صنایع سیمان غرب به مجمع نشست رئیس کمیته امداد منطقه ی یک یاسوج گفت: حامیان نیکوکار در سال گذشته ۳ میلیارد و ۷۵۲میلیون تومان به‌صورت نقدی و غیرنقدی به ایتام و فرزندان محسنین این اداره کمک کردند. راه‌یابی ۴۵ اثر به مسابقه روایت تصویری ارغوان پست رستانت چیست؟ در حکمی از طرف دکتر جاودان سیرت رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان کهگیلویه و بویراحمد دکتر معصومه علیزاده به عنوان سرپرست جدید بیمارستان شهید جلیل یاسوج معرفی و از خدمات رئیس قبلی این بیمارستان تقدیربه عمل آمد طراحی و تهیه نخستین اپلیکیشن بازیافت زباله در سیستان و بلوچستان به سفارش بازآفرینی شهری کلید خورد اختصاص بالاترین اعتبار ملی در زمینۀ تأمین آب و راه به عشایر سیستان و بلوچستان دکتر فغانزاده از بی‌توجهی مسئولین نسبت به کم آبی در بندرماهشهر انتقاد کرد

0
معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی بوشهر:

تکمیل بخش اعصاب و روان بیمارستان زینبیه (س) خورموج تسریع می‌شود

  • کد خبر : 58504
  • ۰۱ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۹:۵۵
تکمیل بخش اعصاب و روان بیمارستان زینبیه (س) خورموج تسریع می‌شود
بوشهر_ معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی بوشهر گفت: تکمیل بخش اعصاب و روان بیمارستان زینبیه (س) خورموج تسریع می‌شود.

گیتی آنلاین_ دکتر اکرم فرهادی در بازدید از پروژه‌های در حال تکمیل بیمارستان زینبیه (س) خورموج اظهار داشت: امیدواریم با تکمیل پروژه‌ها و تأمین تجهیزات موردنیاز بیمارستان‌های تابع دانشگاه علوم پزشکی بوشهر موجبات ارائه خدمت بهتری ازلحاظ کمی و کیفی به شهروندان عزیزمان فراهم کنیم.

دکتر علی بهنام مجرد رئیس بیمارستان زینبیه (س) خورموج نیز در حاشیه این بازدید در خصوص کمبود نیروی انسانی و تأمین تجهیزات جهت بخش‌های ICU،NICU و همچنین بخش اعصاب و روان مطالبی را بیان کرد.

مهندس احسان ناصری سرپرست مدیریت منابع فیزیکی و نظارت بر طرح‌های عمرانی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر، رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان دشتی، رئیس بیمارستان زینبیه (س)، مدیر داخلی بیمارستان و دیگر مسئولین بیمارستان نیز در این بازدید معاون توسعه و مدیریت منابع دانشگاه علوم پزشکی استان بوشهر را همراهی کردند.

خبرنگار/ زهرا زنده بودی

لینک کوتاه : https://gitionline.ir/?p=58504

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.