• امروز : دوشنبه - ۱۸ تیر - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 8 July - 2024
13

تیم های قهرمان مسابقات ورزشی دانش آموزان مدارس سمپاد فارس معرفی شدند

  • کد خبر : 20987
  • ۱۳ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۷:۰۰
تیم های قهرمان مسابقات ورزشی دانش آموزان مدارس سمپاد فارس معرفی شدند
فارس_ رئیس اداره مدارس استعدادهای درخشان و دانش پژوهان جوان آموزش و پرورش فارس گفت: مسابقات ورزشی دانش آموزان مدارس سمپاد فارس در سه رشته فوتسال، شطرنج و تنیس روی میز و در دو دوره تحصیلی متوسطه اول و دوم در شیراز برگزار شد.

گیتی آنلاین_ محمد مهدی متحد زاده گفت: در مسابقات ورزشی دانش آموزان مدارس سمپاد فارس در رشته فوتسال متوسطه اول، تیم های مدارس جهانگیرخان قشقایی عشایری، ناحیه ۳ شیراز و ناحیه دو شیراز به ترتیب مقام های اول تا سوم را کسب کردند.

رئیس اداره مدارس استعدادهای درخشان و دانش پژوهان جوان آموزش و پرورش فارس گفت: در رشته فوتسال متوسطه دوم نیز تیم های دبیرستان های یادگار ولایت عشایر و مرودشت به ترتیب اول و دوم و تیم های فوتسال دبیرستان های فیروزآباد و ناحیه یک شیراز مشترکا سوم شدند.

متحدزاده گفت: در رشته شطرنج متوسطه اول نیز تیم های ناحیه ۱ شیراز ، ناحیه سه شیراز و مرودشت به ترتیب مقام های اول تا سوم را کسب کردند.

رئیس اداره مدارس استعدادهای درخشان و دانش پژوهان جوان آموزش وپرورش فارس گفت: در بخش انفرادی مسابقات شطرنج متوسطه اول نیز دانش آموزان محمد سلطانی از ناحیه ۳ شیراز، مهدی شرافت و علی کاردانی هردو از ناحیه ۱ شیراز به تریبت مقام های اول تا سوم را کسب کردند.

متحدزاده گفت: در رشته شطرنج متوسطه دوم نیز تیم های ناحیه ۲ شیراز، ناحیه یک شیراز و ناحیه ۳ شیراز به ترتیب مقام های اول تا سوم را کسب کردند.

رئیس اداره مدارس استعدادهای درخشان و دانش پژوهان جوان آموزش وپرورش فارس گفت: در بخش انفرادی مسابقات شطرنج متوسطه دوم نیز دانش آموزان علی اکرمی از ناحیه دو شیراز و آرمین مس چی و سید محمد امین میری هر دو از ناحیه یک شیراز به ترتیب مقام های اول تا سوم را کسب کردند.

وی گفت: در رشته تنیس روی میز متوسطه اول تیم های ناحیه دو شیراز ، ناحیه یک شیراز و جهانگیرخان قشقایی عشایری مقام های اول تا سوم را کسب کردند.

رئیس اداره مدارس استعدادهای درخشان و دانش پژوهان جوان آموزش وپرورش فارس گفت: در بخش انفرادی مسابقات تنیس روی میز متوسطه اول نیز دانش آموزان حسین رحمانیان از ناحیه دو شیراز، پارسا سلیم زاده از جهانگیرخان قشقایی عشایری به ترتیب اول و دوم و علیرضا قائدیان از ناحیه ۲ شیراز و آرش فاضل از ناحیه یک شیراز مشترکا سوم شدند.

متحدزاده گفت: دررشته تنیس روی میز متوسطه دوم تیم های ناحیه ۳ شیراز، ناحیه دو شیراز به ترتیب اول و دوم و تیم های مرودشت و ناحیه یک شیراز مشترکا سوم شدند.

رئیس اداره مدارس استعدادهای درخشان و دانش پژوهان جوان آموزش و پرورش فارس گفت: در بخش انفرادی مسابقات تنیس روی میز متوسطه دوم نیز دانش آموزان متین توانا از ناحیه سه شیراز و پرهام پرور از ناحیه یک شیراز به ترتیب اول و دوم و علیرضا ملک پور و امیرمحمد رهبر هر دو از ناحیه دو شیراز مشترکا سوم شدند.

لینک کوتاه : https://gitionline.ir/?p=20987

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.