• امروز : دوشنبه - ۲۶ شهریور - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 16 September - 2024

اخبار ویژه

نمایشگاه گروهی نقاشی «شهر حیوانات، رویای کودکانه» در نگارخانه بهارک برگزار می‌شود/ کودکانی که رویای شهر حیوانات را به تصویر می‌کشند ضرورت مشارکت و همکاری همه دستگاه ها، نهادها و مردم در تحقق طرح کاشت یک میلیارد درخت گره بازگشایی خیابان پنجم منتهی به میدان شهدا تربت جام باز شد بازدید رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز از روند برگزاری آزمون ارتقا و گواهینامه تخصصی پزشکی سال ۱۴۰۲ در دانشکده پزشکی شیراز مدیریت دمای هوا در آشپزخانه  تشریح اقدامات شبکه پستی کشور در هفته بسیج همایش ملی «قرض نیکو» در مشهد؛ فرصتی برای بررسی الگوهای مطلوب قرض‌الحسنه “اسماعیل بیگ‌محمدی” مشاور و دستیار ویژه فرهنگی باشگاه فرهنگی ورزشی استقلال تهران شد طراحی پروتوتایپ تمرین درمانی مبتنی بر واقعیت مجازی در فیزیوتراپی اندام های تحتانی خط کشی ۴۰۰ کیلومتر از راه های آذربایجان غربی تا پایان سال جاری مصوبات دور اول و دوم سفر رییس جمهور و بهبود اعتبارات حوزه سلامت استان فارس، پیگیری شد مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد گفت: سه میلیارد و ۹۸۶میلیون تومان تسهیلات از محل اعتبارات صندوق امداد ولایت به مددجویان این نهاد و سایر اقشار نیازمند از ابتدای سال جاری تاکنون پرداخت شده است

0

ثبت نام، صدور ابلاغ، ثبت سفارش کتب درسی و تایید ضوابط ابلاغ از روندهای تاثیرگذار در فرایند پروژه مهر خواهد بود

  • کد خبر : 62302
  • ۰۵ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۰:۳۸
ثبت نام، صدور ابلاغ، ثبت سفارش کتب درسی و تایید ضوابط ابلاغ از روندهای تاثیرگذار در فرایند پروژه مهر خواهد بود
مدیرکل آموزش و پرورش استان گفت:ثبت نام، صدور ابلاغ، ثبت سفارش کتب درسی و تایید ضوابط ابلاغ از روندهای تاثیرگذار در فرایند پروژه مهر خواهد بود.

گیتی آنلاین-بروشکی در جلسه استانی ستاد پروژه مهر که به صورت مجازی با ستادهای شهرستانی برگزار شد بر لزوم اهمیت ثبت نام دانش آموزان، ثبت سفارش کتب درسی، صدور ابلاغ و تایید ضوابط ابلاغ تاکید کرد.

وی تصریح کرد: با هدف رصد آخرین وضعیت مؤلفه‌های تاثیرگذار در پروژه مهر و بازگشایی مدارس، نشست مشترک مجازی ستاد استانی با ستادهای شهرستانی با حضور مدیر کل آموزش و پرورش استان برگزار شد.

بروشکی در این جلسه گفت: پروژه مهر رویداد بزرگ و گسترده‌ای است که همه فعالیت‌های تابستانی دستگاه تعلیم و تربیت را شامل می‌شود و هر کدام از مولفه‌ها در فرآیند اجرایی شدن آن تاثیرگذار خواهد بود.

وی افزود: آنچه مهم است ایجاد حساسیت و دقت نظر بیش از پیش و رصد و پایش مستمر همه برنامه‌ها و فعالیت‌هاست.

مدیر کل آموزش و پرورش استان ادامه داد: هم اکنون موضوع ثبت نام دانش آموزان در پایه‌های ورودی، میان پایه و مدارس خاص از اولویت خاصی برخوردار است و باید با جدیت هرچه بیشتر پیگیری گردد.

بروشکی بیان داشت: مقوله ثبت سفارش کتب درسی در سامانه مربوطه و صدور ابلاغ و تایید ضوابط ابلاغ کمک شایانی به ساماندهی صحیح برنامه‌ها و دیگر فعالیت‌ها خواهد کرد.

وی اظهار داشت: ضرورت دارد همه ادارات شهرستان‌ها و مناطق روزانه و به صورت لحظه به لحظه مولفه‌های یاد شده را رصد و پیگیری نمایند و به سرعت و با شتابی مضاعف میزان انجام و تحقق آن رشد داشته باشد.

ثبت نام، صدور ابلاغ، ثبت سفارش کتب درسی و تایید ضوابط ابلاغ از روندهای تاثیرگذار در فرایند پروژه مهر خواهد بود.

 

لینک کوتاه : https://gitionline.ir/?p=62302

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.