• امروز : یکشنبه - ۱۷ تیر - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 7 July - 2024
5

ثبت نام ۳۰۰ گروه و هئیت برای برپایی موکب در اطراف حرم

  • کد خبر : 29863
  • ۲۰ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۶:۳۳
ثبت نام ۳۰۰ گروه و هئیت برای برپایی موکب در اطراف حرم
فرماندار مشهد گفت: ۳۰۰ گروه و هئیت گروها برای برپایی موکب امام رضا مجوز گرفتند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی گیتی آنلاین از خراسان رضوی محسن داوری در نشست خبری خدمت به زائرین ویژه دهه ای پایانی ماه صفر چهارمین جلسه اظهار کرد: ۱۲ کمیته در چهار معاونت برای خدمات به زائران در دهه آخر صفر در فرمانداری تشکیل شده است.

وی ادامه داد: تمام تلاش ما این است که نیازهای زائران قبل از احساس نیاز ما نیازش را تامین کنیم و تمام ضرورتهایش تامین شود.

فرماندار مشهد تصریح کرد: ما ورودی شهر مشهد ایستگاه استقبال گذاشتیم و همچنین در پنج ایستگاه، راهنمای زائر حضور دارند و اطلاعات لازم را در اختیار زائران میگذارند و همچنین ۳۸ اکیپ سیار در سطح شهر برای کمک به زائران فعال هستند.

داوری افزود: ۲۰ قلم اساسی تامین شده و با ۷۰۰ واحد صنفی تفاهم امضا شده این اقلام به قیمت تنظیم بازار فروش برود به علاوه مکانهای که بازار نبود ما بازار موقت در اطراف حرم ایجاد شد همچنین چهار بازار خدماتی در مسیر منتهی حرم تعبیه شده است.

وی اضافه کرد: ۵۰۰ نانوایی در سطح شهر مشهد مشخص شده است هزار و ۵۰۰ واحد آرد برای نانوایی مشهد و هیات مشهد تدارک دیده شده است حتی بعضی از نانوایی اطراف حرم ۲۴ ساعته فعالیت میکنند.

فرماندار مشهد گفت: ۳۹ واحد نانوایی در اطراف حرم به صورت ثابت فعالیت می‌کنند که هشت واحد به تازگی به نانوا های اطراف حرم اضافه شدند به علاوه چند نانوایی سیار هم در منطقه پیش بینی شده است.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://gitionline.ir/?p=29863

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.