• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : Wednesday - 12 March - 2025

اخبار ویژه

برگزاری دوره جامع تخصصی آموزش ویژه مددکاران سراسر کشور پیش‌بینی حضور بیش از ۲ میلیون زائر در ساعت سال تحویل در حرم مطهر رضوی تقدیر دانشجوی روشندل پیام نور از گسترش عدالت آموزشی در سیستان و بلوچستان علیرضا قربانی در تخت جمشید برای مردم می‌خواند شاخص امنیت غذایی کشور ۱۱ است مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد گفت: به منظور دستگیری از نیازمندان تحت حمایت کمیته امداد استان، ۳۰۰۰ بسته‌ی یک و نیم کیلویی گوشت قرمز با همت مرکزنیکوکاری «سمت خدا» در بین مددجویان توزیع شد. افزایش سرمایه کی بی سی مصوب مجمع گرفت بیانیه بسیج جامعه پزشکی در پی شهادت سید حسن نصرالله همه صداهای لورل و هاردی در بیست و سومین قسمت «صداهای ابریشمی» سرپرست فرمانداری بانه منصوب شد سرپرست اداره کل صنعت، معدن و تجارت آذربایجان‌غربی مطرح کرد: رشد ۶۷ درصدی سرمایه‌گذاری صنعتی در آذربایجان غربی صدور ۵۰ درصدی اسناد تک‌برگی اراضی کشاورزی در آذربایجان‌غربی

0

جابجایی افزون بر ۳۸۰ هزار مسافر طی دوماهه نخست سالجاری در سیستان وبلوچستان

  • کد خبر : 53804
  • ۲۱ خرداد ۱۴۰۳ - ۷:۰۶
معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان سیستان و بلوچستان از جابه جایی تعداد ۳۸۵ هزار و ۴۹ نفر مسافر در قالب ۴۲ هزار و ۳۳۲ فقره سفر در سطح استان طی دو ماهه نخست سالجاری خبر داد.

گیتی آنلاین-معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان سیستان و بلوچستان از جابه جایی تعداد ۳۸۵ هزار و ۴۹ نفر مسافر در قالب ۴۲ هزار و ۳۳۲ فقره سفر در سطح استان طی دو ماهه نخست سالجاری خبر داد که این میزان حاکی از افزایش ۷ درصدی در تعداد سفر نسبت به مدت مشابه سال گذشته است.

تیمورباقری اظهار کرد:در دو ماهه سالجاری، تعداد ۳۸۵ هزار و ۴۹ نفر مسافر،طی ۴۲ هزار و ۳۳۲ فقره سفر در سطح استان جابه جا شده اند که از این تعدادمسافر ۱۸۹ هزار و ۹۶۶ نفر به مقصد درون استانی(۴۹ درصد) و ۱۹۵ هزار و ۸۳ نفر (۵۱ درصد) به مقصد برون استانی بوده است.

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای سیستان و بلوچستان تصریح کرد:هم اینک ۶۴ شرکت حمل و نقل مسافربری، ۳ پایانه مسافری ،بیش از ۲ هزار راننده و بیش از ۹۰۰ دستگاه ناوگان اتوبوسی در حوزه تحت پوشش این اداره کل در حال ارائه خدمات به مسافرین هستند.

باقری در خاتمه خاطر نشان کرد:مردم و مسافران می‌توانند هرگونه انتقاد و شکایت خود از پایانه‌های مسافربری و یا رانندگان را از طریق سامانه ۱۴۱ به این اداره کل اطلاع دهند تا در کمیسیون‌های مربوطه به تخلف شرکت و رانندگان رسیدگی شود.

لینک کوتاه : https://gitionline.ir/?p=53804

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.