• امروز : شنبه - ۱۷ شهریور - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 7 September - 2024
0

جابجایی تأسیسات برق فشار قوی در پروژه تقاطع قائم، الگویی از تعامل و سرعت عمل

  • کد خبر : 58595
  • ۰۲ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۳:۳۰
جابجایی تأسیسات برق فشار قوی در پروژه تقاطع قائم، الگویی از تعامل و سرعت عمل
فارس_ در اقدامی قابل تحسین، شهردار و رئیس شورای شهر شیراز با اهدای لوح تقدیر، از مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای فارس و همکارانش به دلیل عملکرد فوق‌العاده در جابجایی تأسیسات برق فشار قوی در پروژه تقاطع غیرهمسطح قائم، قدردانی کردند.

گیتی آنلاین_ این اقدام در حالی صورت می‌گیرد که جابجایی این تأسیسات، نقشی کلیدی در تکمیل و بهره‌برداری سریع‌تر از این پروژه عظیم عمرانی ایفا خواهد کرد.

تلاشی فراتر از وظایف سازمانی

تقاطع غیرهمسطح قائم، به عنوان یکی از بزرگترین پروژه‌های عمرانی کلان‌شهر شیراز، از اهمیت بالایی در روان‌سازی ترافیک و ارتقای کیفیت زندگی شهروندان برخوردار است. با این حال، وجود تأسیسات برق فشار قوی در مسیر احداث این تقاطع، چالشی جدی را پیش روی مجریان این پروژه قرار داده بود، که شرکت برق منطقه‌ای فارس با عزمی جهادی و فراتر از وظایف سازمانی خود، در اقدامی ضربتی و خارج از روال عادی، نسبت به جابجایی این تأسیسات اقدام نمود.

همکاری بی‌نظیر، ضامن تسریع در اجرای پروژه

تلاش بی‌وقفه و شبانه‌روزی مجموعه برق منطقه‌ای فارس در جابجایی تأسیسات برق فشار قوی، تحسین همگان را برانگیخت و زمینه‌ساز تسریع قابل توجه در روند اجرای پروژه تقاطع قائم شد.

این اقدام ارزشمند، نمادی از تعامل سازنده و همدلی بین دستگاه‌های مختلف در جهت پیشبرد اهداف مشترک و خدمت به مردم بود.

تقدیر و تجلیل از عملکردی ستودنی

رئیس شورای شهر شیراز و شهردار این کلان‌شهر، با درک عمیق از اهمیت این اقدام و قدردانی از تلاش‌های بی‌وقفه مجموعه برق منطقه‌ای فارس، طی مراسمی با اهدای لوح تقدیر به یداله حقیقی، مدیرعامل این شرکت، و همچنین معاونت بهره‌برداری و مجری پروژه، از عملکرد ستودنی آنان تجلیل کردند.

در متن این لوح تقدیر آمده است:

“جناب آقای مهندس یداله حقیقی
مدیرعامل محترم شرکت برق منطقه‌ای فارس

مسلماً کسانی که مسیر تلاش مومنان را هموار می‌سازند، سزاوار تکریم و احترامند. اینان رشد و تعالی انسانیت را مهر می‌کنند و ایثار را در عشق به آینده‌سازی سرزمینشان متجلی می‌سازند. بی‌تردید همفکری و همدلی و تلاش شما در شکوفایی و تعالی کلان شهر شیراز ارزشمند و شایسته تقدیر است.

لذا با عنایت به تلاش‌های ارزشمندتان در جابجایی برق فشار قوی پروژه احداث تقاطع غیر هم سطح قائم رحمت، بدین وسیله مراتب تقدیر و تشکر خود را به مصداق حدیث شریف “من لم یشکر المنعم من المخلوقین لم یشکر الله عز و جل” از تلاش‌های خالصانه‌تان به شما تقدیم می‌دارم.

همتتان ستودنی، تلاشتان مقبول حضرت دوست و عزمتان مستدام باد.”

الگویی برای سایر دستگاه‌ها

عملکرد جهادی و تعامل سازنده شرکت برق منطقه‌ای فارس در پروژه تقاطع قائم، نمونه ای ارزشمند برای سایر دستگاه‌ها در جهت تسریع در اجرای پروژه‌های عمرانی و خدمت‌رسانی بهتر به مردم است.

امید است این اقدام ارزشمند، الگوئی آموزنده برای سایر مدیران و مسئولان باشد تا با همدلی و تعامل، در جهت پیشرفت و آبادانی ایران اسلامی گام بردارند.

لینک کوتاه : https://gitionline.ir/?p=58595

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.