• امروز : دوشنبه - ۱۸ تیر - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 8 July - 2024
6

جلسه و بررسی مسایل و مشکلات حوزه فاضلاب شهر کلاچای و راهکارهای لازم برای برون رفت از وضعیت موجود

  • کد خبر : 26200
  • ۰۲ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۷:۰۸
جلسه  و بررسی مسایل و مشکلات حوزه فاضلاب شهر کلاچای و راهکارهای لازم برای برون رفت از وضعیت موجود

بررسی مسائل و مشکلات حوزه #فاضلاب_کلاچای در دیدار رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر کلاچای با #معاونین مدیر عامل شرکت #آب_و_فاضلاب استان گیلان 🔹مسایل و مشکلات حوزه فاضلاب شهر کلاچای و راهکارهای لازم برای برون رفت از وضعیت موجود روز سه شنبه در دیدار رئیس شورای اسلامی شهر کلاچای، نایب رئیس و سخنگوی شورای اسلامی […]

بررسی مسائل و مشکلات حوزه #فاضلاب_کلاچای در دیدار رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر کلاچای با #معاونین مدیر عامل شرکت #آب_و_فاضلاب استان گیلان

🔹مسایل و مشکلات حوزه فاضلاب شهر کلاچای و راهکارهای لازم برای برون رفت از وضعیت موجود روز سه شنبه در دیدار رئیس شورای اسلامی شهر کلاچای، نایب رئیس و سخنگوی شورای اسلامی شهر کلاچای با معاونین مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان گیلان در محل شورای اسلامی شهر کلاچای بررسی شد.

🔹معاون بهره برداری و توسعه فاضلاب شرکت آب و فاضلاب گیلان در این جلسه بر لزوم بهره گیری از ظرفیت #سرمایه‌گذار بخش خصوصی برای اجرای پروژه طرح فاضلاب شهر کلاچای تاکید و گفت:
دعوت از سرمایه گذار در عین حال باید بازگشت سرمایه برای سرمایه گذار به همراه داشته باشد.

🔹وی با بیان اینکه #طرح_مطالعاتی_فاضلاب کلاچای ۵۰۰ میلیون تومان هزینه در بر دارد افزود: با تخصیص این اعتبار ظرف کمتر از یکسال می توانیم این طرح را آماده کنیم.

🔹مهندس غلامپور معاون بهره برداری شرکت آب و فاضلاب گیلان هم در این جلسه از #احداث_مخزن_هوایی در محل مخزن آب سه هزار متر مکعبی گزافرود خبر داد.

🔹همین گزارش حاکیست در فواصل برگزاری این جلسه جمعی از اهالی مجتمع مسکن مهر کلاچای با حضور در این جلسه مسایل و مشکلات حوزه فاضلاب محل سکونت خود را بیان و پاسخ های لازم را دریافت کردند.

🔹بابک رستمی مدیر امور آب و فاضلاب رودسر گفت: اجرای طرح پکیج فاضلاب مسکن مهر کلاچای به هفت میلیارد تومان اعتبار نیاز است.

🔹کامران علیپور کلایه رئیس شورای اسلامی شهر کلاچای هم در حاشیه این نشست از انجام برخی توافقات ما بین  شورای اسلامی شهر کلاچای با معاونین مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان گیلان خبر داد.

🔹وی از جمله این مصوبات را #تامین  ۶۰۰ متر لوله پلی اتیلن جهت #اصلاح و #بازسازی_شبکه_فرسوده آب کلاچای و ۳۰۰ متر لوله کارگیت جهت #طرح_فاضلاب_شهر_کلاچای ،
تهیه #طرح_مشارکت در #خصوص_بهسازی #منبع_هوایی_شهر کلاچای،
#اجرای_طرح تهیه شده #مسکن_مهر از طریق سازمان برنامه و بودجه و… اشاره کرد.
📆: ۱۴۰۲/۴/۲۷

لینک کوتاه : https://gitionline.ir/?p=26200

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.