• امروز : دوشنبه - ۱۸ تیر - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 8 July - 2024
7
فرمانده سپاه ناحیه محمد رسول الله (ص) شیراز:

جنگ ترکیبی امروز، تغییر در محاسبات جوان ماست

  • کد خبر : 25995
  • ۳۱ تیر ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۹
جنگ ترکیبی امروز، تغییر در محاسبات جوان ماست
فارس_ فرمانده سپاه ناحیه محمد رسول الله (ص) شیراز گفت: راهبرد اصلی در مقابل جنگ ترکیبی امروز دشمن، جهاد تبیین و امید آفرینی بین مردم بویژه جوانان و نوجوانان است.

گیتی آنلاین_ سرهنگ پاسدار غلامعلی احمدی جابری فرمانده سپاه ناحیه محمد رسول الله (ص) شیراز در جمع فرهنگیان ناحیه ۲ آموزش و پرورش شیراز که با عنوان جنگ ترکیبی – جهاد تبیین سخن می‌گفت اظهار داشت: معلمان از اقشار تاثیرگذار و خدوم در حوزه تعلیم و تربیت جامعه نقشی بسیار مهم در جامعه برخوردار است که باید در این مقطع آمادگی و در صحنه بودن را تکلیف بدانیم و نقش اساسی برای پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی ایفا کنیم.

این مقام نظامی در سپاه فجر خاطرنشان کرد: آسیب پذیری در حوزه اقتصاد مشکل اصلی است و اگر در زمینه اقتصاد و معیشت درست عمل کنیم جوان ما نسبت به آینده امیدوار و حتی در حوزه اجتماعی آسیب ها کاهش می یابد.

وی ادامه داد: راهبرد دشمنان تغییر محاسبات جوانان در بستر فضای مجازی و رسانه ای برای تسخیر ذهن هاست.

این مقام سپاهی با بیان اینکه نسل جوان و دانش آموزدر معرض تهدیدات نرم دشمن قرار دارد و کم کاری ها باعث شده آسیب پذیری ها تبدیل به معضلات اجتماعی گردد گفت: دشمنان بدنبال تضعیف بنیه اعتقادی ومعنوی نسل نوجوان و جوان در راستای ابتذال فرهنگی می باشد.

فرمانده سپاه ناحیه محمد رسول الله(ص) گفت: شرایط کنونی جنگ روانی و رسانه ای در عرصه جهاد تبیین تلاش نکنیم دچار استحاله فرهنگی می شویم و جبرانش به این راحتی نخواهد بود.

لینک کوتاه : https://gitionline.ir/?p=25995

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.