• امروز : دوشنبه - ۱۸ تیر - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 8 July - 2024

اخبار ویژه

تجلیل از خیران طلایی کمیته امداد همزمان با میلاد کریم اهل بیت (ع) در ارومیه شناسایی و ارایه خدمات درمانی به ۱۷۲۱ بیمار مبتلا به تالاسمی در فارس آغاز ثبت‌نام صدور پروانه مواکب‌ اربعین ۱۴۰۳ روستاییان شایسته دریافت بهترین خدمات هستند ، گسترش عرصه خدمت به روستاها یک اولویت برای مدیران است پرداخت۷۹۰ میلیارد ریال تسهیلات تکلیفی در سه ماه اتمام اسکلت یک هزار و ۴۰۹ واحد نهضت ملی مسکن در آذربایجان غربی اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن کریم؛ گامی در مسیر تربیت ۱۰ میلیون حافظ دبیر کانون بانک‌ها و موسسات اعتباری خصوصی کشوراعلام کرد: انتشار آمار وجود ۲۰۰ هزار خانه خالی برای بانک ها به هیچ وجه واقعی نیست. برگزاری هشتیمن اردوی جهادی با ارائه خدمات تخصصی روانشناسی و مشاوره در شیراز بهره برداری از ظرفیت های سیستان و بلوچستان در تولید گوشت قرمز اولویت وزارت جهاد کشاورزی حدود ۳ کیلومتر بزرگراه در محدوده کمربندی غربی زاهدان زیر بار ترافیک رفت ارکان اصلی تداوم و رشد تولید و توسعه فعالیت‌های اقتصادی تامین سرمایه در گردش، نیروی انسانی ماهر و توانمند، مواد اولیه و بازار فروش است

1

جهاد تبیین؛ داروی نجات از توطئه ها

  • کد خبر : 36260
  • ۰۲ آذر ۱۴۰۲ - ۱۶:۱۵
جهاد تبیین؛ داروی نجات از توطئه ها
فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی گفت: جهاد تبیین، داروی نجات از توطئه های دشمنان است .

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری گیتی آنلاین، فرمانده سپاه شهدای آذربایجان‌غربی به مناسبت سالروز تاسیس بسیج دانشجو و طلبه در دانشجویان بسیجی در ارومیه و در همایش پیشگامان رهایی شرکت کرد و با اشاره به اینکه گام دوم انقلاب با توجه به تجربیات گذشته و روند تهدیدات در آینده تدوین شده‌است، گفت: جهاد تبیین راهکار خنثی سازی توطئه‌های دشمنان انقلاب است و در گام دوم انقلاب هر چقدر جهاد تبیین را بتوان توسعه داد به صورت عملی و به صورت تئوری می‌تواند در شکست دشمنان بسیار اثر بخش باشد.

سردار محمدحسین رجبی افزود: لازم است همه افراد را در مسیر جهاد تبیین همراه خود کنید تا در کمین دشمنان نیافتند و توصیه‌های رهبر معظم انقلاب در این راستا بسیار موثر است.

وی گفت: دشمن با اطلاعات غلط در جنگ شناختی دنبال ادراک سازی است و داروی نجات از این توطئه و این درد فرصتی به نام جهاد تبیین است که این یک هنر هنرمندانه می‌طلبد و شامل قشر خاصی نمی‌شود.

فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی اضافه کرد: برای اینکه گام دوم انقلاب را محکم‌تر برداریم لازم است که از ظرفیت بسیجیان در جهت حل مشکلات و خنثی‌سازی تهدیدات دشمنان استفاده کنیم که بسیجیان نیز باید به این موضوع توجه ویژه داشته باشند.

سردار رجبی گفت: یک جبهه موثر داخلی در مقابله با تهدیدات این بسیجیان درست کردند و عنصری معنوی و فعال و راهبردی برای کشورمان شدند و هستند و انواع حلقه‌های توطئه هیا استکبار را بسیجیان گسسته اند.

این فرمانده بسیجی می گوید: ما می‌توانیم بگوییم بسیج یک ظرفیت راهبردی دارد و امام (ره) با ان افق بلند و ددیگاه موثر بنای این شجره طیبه را بنا نهادند و هر تهدیدی را بسیج می‌تواند تبدیل به فرصت کند.

وی اضافه کرد: اگر می‌خواهید امتداد بسیج را از زمانی که فرمان تشکیل آن داده شده است تا کنون بدانید امتداد آن در غزه است و در جبهه مقاومت غیر از شاکله بسیج چیزی نمی‌توان دید که از جبهه داخلی به غزه رسیده است.

فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی ادامه داد: این کارکرد بسیج فقط انحصار به، ولی فقیه ما دارد و در این راستا کارنامه درخشانی برای بسیج در تمامی ابعاد داریم.

۲۹ آبان تا پنج آذر به عنوان «هفته بسیج» نامگذاری شده است

لینک کوتاه : https://gitionline.ir/?p=36260

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.